۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین انقلاب اسلامی از ایران صخره‌ای قوی دربرابر ابرقدرت‌ها ساخت/ دولت نتوانست شرایط مطلوب اقتصادی را برای مردم فراهم کند
کد خبر: ۳۴۸۱۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ ساعت: ۱۳:۳۶ ↗ لینک کوتاه

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در قزوین:

انقلاب اسلامی از ایران صخره‌ای قوی دربرابر ابرقدرت‌ها ساخت/ دولت نتوانست شرایط مطلوب اقتصادی را برای مردم فراهم کند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقتدار نظام از دستاوردهای انقلاب است که خود آمریکایی‌ها به این اقتدار معترفند؛ هرچند ما امروز در مسئله اقتصاد نتوانستیم انتظارات مردم را محقق کنیم که یک بخشی از این شرایط مربوط به مدیریت‌هایی بود که نتوانستند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

انقلاب اسلامی از ایران صخره‌ای قوی دربرابر ابرقدرت‌ها ساخت/ دولت نتوانست شرایط مطلوب اقتصادی را برای مردم فراهم کند

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ حسین مظفر امروز(چهارشنبه) در مراسم راهپیمایی موتوری و خودرویی 22 بهمن در جمع مردم قزوین در مزار شهدای گمنام باراجین اظهار کرد: امروز یکی از روزهای به یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که هرگز فراموش نخواهد شد.

وی افزود: ۴۲سال پیش در چنین روزی آن‌هایی که درصدد براندازی دین اسلام بودند و دین را عامل رکود می‌دانستند در سرزمینی به نام ایران، شاهد پیروزی انقلابی بودند که در اوج شگفتی نظریه‌پردازان جهان بود که دوستان این انقلاب را شگفت‌زده و دشمنان را خشمگین کرد؛ اما به مشیت الهی انقلاب اسلامی در شرایط بحرانی شکل گرفت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: این انقلاب، حماسه عظیمی بود که مانند معجزه‌ای اتفاق افتاد و علی‌رغم دشمنی دشمنان و فشاری که بر ملت وارد شد اما به نام و یاد خدا محقق شد.

وی ادامه داد: مصداق وقوع انقلاب اسلامی، مانند شکل‌گیری انقلاب در دوران ابتدای اسلام بود که موجب شگفتی یاران انقلابی و غضب بدخواهان نظام شد.

مظفر یادآور شد: با شکل‌گیری انقلاب اسلامی، مسئول کنگره امریکا به نزد مسئولان بالادستی خود اعزام شد تا در برابر ناتوانی انقلاب پاسخگو باشد اما رئیس سازمان سیا عنوان می‌کند که ما در عدم شکل‌گیری این انقلاب کوتاهی نکردیم و نفوذی داشتیم، اما هرگز گمان نمی‌کردیم که یک پیرمردی که سال‌ها از وطن و مردمش دور است بتواند ظرفیت‌های یک ملت را مانند کوه آتشفشان به کار گیرد و پیروزی انقلاب اسلامی را رقم بزند.

وی اذعان کرد: دشمنان درباره انقلاب توطئه‌های زیادی همچون تهدیدها و تحریم‌ها انجام دادند و تمام زیرساخت کشور را نابود کردند تا بتوانند براندازی انقلاب را رقم بزنند، اما این انقلاب هر روز قوی‌تر از گذشته مسیر خود را ادامه داد.

این مقام مسئول ابراز کرد: انقلاب اسلامی در ابتدای پیروزی خود بهتر از شرایط موجود می‌توانست دستاوردهای مختلفی داشته باشد، اما از در روزهای آغازین نگذاشتند این انقلاب به دستاوردهای بزرگش دست یابد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اذعان کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی را به همراه داشته است که نباید آن‌ها را نادیده گرفت؛ اولین دستاوردش سقوط رژیم شاهنشاهی بود که تاسیس نظامی با نام جمهوری اسلامی یک اقدام نوین در حیات سیاسی کشور بود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی هم‌اکنون به برکت انقلاب به نقطه درخشانی در جغرافیای منطقه تبدیل شده است، تصریح کرد: دستاورد دیگر انقلاب اسلامی، تاسیس نظام ولایی و مبتنی بر ولایت فقیه بود که امام به پشتوانه ملت توانست پیروزی انقلاب اسلامی را رقم بزند.

مظفر عنوان کرد: دستاورد دیگر انقلاب استقلال ما است، تنها انقلابی که شعار نه شرقی نه غربی، استقلال آزادی و جمهوری اسلامی را عملی کرد و توانست با اعتماد به ظرفیت‌های داخلی انقلاب را محقق کند.

وی با بیان اینکه آمریکا، ایران را یک صخره قوی در برابر فشارها می‌داند، ابراز کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی از دستاوردهای دیگر انقلاب است که خود آمریکایی‌ها به این اقتدار معترفند و عنوان می‌کنند؛ هرچند ما امروز در مسئله اقتصاد نتوانستیم انتظارات مردم را محقق کنیم که یک بخشی از این شرایط مربوط به مدیریت‌هایی بود که نتوانستند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

این مقام مسئول افزود: یک بخش دیگر مشکلات هم مربوط به تحمیل جنگ هشت ساله عراق به ایران بود که اگر تحریم‌ها و هزینه‌های جنگ نبود، به راحتی می‌توانستیم صادرات و واردات کنیم و وضعیت ما بهتر از شرایط موجود بود و بی‌انصافی است که عامل تمام شرایط اقتصادی موجود را در انقلاب اسلامی بدانیم.

وی عنوان کرد: مسئولان نباید به بیگانه دل ببندند و به ظرفیت‌های داخلی و بومی توجه کنند و بدانند که امریکا هدفی جز براندازی نظام جمهوری ندارند؛ ما باید همچنان با اتکا به ارزش‌های الهی از ارزش‌های انقلاب اسلامی حفاظت کنیم که حضور و مشارکت شما مردم عامل مهمی در پیروزی انقلاب بوده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: ما نیاز به بمب هسته‌ای نداریم و بمب هسته‌ای ما شما مردم هستید که هر زمان که نیاز بود وفاداری خود را نسبت به انقلاب و ارزش‌های آن اعلام کردید؛ تمسک به ولایت فقیه عامل دیگر پیروزی انقلاب بوده است و هیچ فرقی بین امام و رهبری وجود ندارد و تبعیت از او تبعیت از امام زمان(عج) است.

وی گفت: ما باید وفاداری خود را به رهبر انقلاب حفظ کنیم و بدانیم تا زمانی که به حبل‌المتین این انقلاب وصل هستیم دشمن هیچ غلظی نمی‌تواند بکند؛ کسانی که به این انقلاب پشت کردند و از دامن مردم به دامن بیگانگان روی آوردند هرگز روی خوشی نخواهند دید و این سخن خداست.

وی در پایان گفت: کسانی که از این انقلاب بریدند سرنوشت آن‌ها جهنم است، ما به دنبال وعده خدایی هستیم که عنوان کرد؛ شما خدا را یاری کنید و خدا شما را یاری خواهد کرد.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان