۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین قزوینی‌ها در آخرین بهمن قرن با وجود محدودیت‌های کرونایی گل کاشتند/ راهپیمایی۲۲بهمن به‌سبک رژه خودرویی و موتوری
کد خبر: ۳۴۸۱۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ ساعت: ۱۵:۱ ↗ لینک کوتاه

گزارش صبح‌قزوین از یک بهمن تماشایی؛

قزوینی‌ها در آخرین بهمن قرن با وجود محدودیت‌های کرونایی گل کاشتند/ راهپیمایی۲۲بهمن به‌سبک رژه خودرویی و موتوری

ملت ایران در کل کشور و همچنین مردم استان شهید پرور قزوین نشان دادند که در پشتیبانی و پیروی از ولایت فقیه و پایداری در آرمان‌های امام و انقلاب هیچ مانعی سد راهشان نخواهد بود و امروز با حضور پرشور در صحنه، حماسه‌ای به یادماندنی خلق کردند.

قزوینی‌ها در آخرین بهمن قرن با وجود محدودیت‌های کرونایی گل کاشتند/ راهپیمایی۲۲بهمن به‌سبک رژه خودرویی و موتوری

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ راهپيمايي يوم الله 22 بهمن به مناسبت چهل و دومین سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي همزمان با سراسر کشور ساعت 10 صبح امروز(چهارشنبه) در استان قزوين آغاز شد.

مراسم بزرگداشت یوم الله 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی امسال به جهت شرایط کرونایی و حفظ سلامت مردم، بصورت راهپیمایی خودرويي و موتوري برگزار می‌شود.

مردم ولایتمدار و انقلابی قزوین ساعتی قبل از شروع راهپیمایی خودرویی در مسیرهای تعیین شده گرد هم آمده‌اند تا یکبار دیگر با حضور انقلابی و پرشور خود اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشیده و حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

راهپيمايي يوم الله 22 بهمن در شهر قزوين براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین از دو مسیر بلوار شهید سلیمانی از مقابل صدا و سیمای استان-میدان سرداران -میدان سید حسن نصر الله - بلوار شهید لشگری میدان شورا - نورالشهدا و همچنین خیابان خیام -سه راه خیام -چهار راه ولی عصر - -بلوار شهید بهشتی - میدان سید حسن نصر الله - بلوار شهید لشگری میدان شورا – نورالشهدا آغاز شد.

اقشار مختلف مردم قزوین سوار بر خودرو و موتور در مسیرهای اعلام شده حضور یافتند و جلوه زیبایی به راهپیمایی 22بهمن در چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دادند به طوری که حتی شرایط کرونایی هم مانع از گرامیداشت این روز بزرگ نشد.

مردم شهراقبالیه نیز همچون سایر شهرهای استان قزوین با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن در این حماسه عظیم سهیم شدند.

مراسم رژه موتوری و خودرویی در سراسر استان قزوین برپا شده و شهروندانی از همه اقشار جامعه در این راهپیمایی باشکوه مشاهده می‌شود.

حماسه انقلابی مردم شهرستان البرز در راهپیمایی خودرویی22 بهمن

راهپیمایی مجازی کودکان قزوینی در یوم‌الله ۲۲بهمن

کودکان قزوینی نیز از جای جای استان قزوین در روز ۲۲بهمن به علت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای مجازی به پویش مردمی بهمن تماشایی پیوستند.

شکوه حضور مردم آبیک در راهپیمایی 22 بهمن

مردم قزوین نیز در راهپیمایی خودرویی ٢٢ بهمن به سمت تپه نورالشهدا حرکت کرده و در این روز به یادماندنی تصاویر زیبایی از حماسه حضور خود را رقم زدند.

مسئولین با تفکر انقلابی و روحیه جهادی در صحنه عمل حاضر شوند

سرهنگ زین العابدین اصلی‌بیگی در حاشیه برگزاری راهپیمایی خودرویی و موتوری 22بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ اظهار کرد: پس از ۴۲سال از پیروزی انقلاب اسلامی، امسال اولین سالی است که به علت شرایط بیماری کرونا برنامه راهپیمایی در جشن پیروزی انقلاب را نداشتیم اما ملت شریف ایران و به ویژه مردم قزوین با حضور پرشور خود در رزمایش خودرویی، موتوری و مجازی پیمان خود را با آرمان‌های امام و رهبری تجدید کردند.

وی در ادامه با اشاره به سخنان شهید حاج قاسم سلیمانی درباره انقلاب گفت: انقلاب اسلامی حرم است و اگر این حرم سقوط کند تمامی حرم‌ها سقوط خواهند کرد؛ پس تمامی کسانی که در این برنامه‌ها شرکت کردند مدافع حرم و همرزم حاج قاسم هستند.

اصلی بیگی عنوان کرد: به نوبه خود از تمام ملت ایران که با وجود مشکلات اقتصادی در راستای آرمان‌های انقلاب پایداری و مقاومت کرده و در صحنه‌های دفاع از نظام پرشور حضور داشتند؛ تشکر می‌کنم.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در پایان گفت: مردم با حضور و پایداری وظیفه خود را در مقابل انقلاب انجام دادند و حال نوبت مسئولین است تا با تفکر انقلابی و  روحیه جهادی در  صحنه عمل حاضر شوند.

پایداری ملت ایران در مسیر آرمان‌های انقلاب ستودنی است/ حل مشکلات باحضور دولت جوان و انقلابی امکانپذیر است

فاطمه محمدبیگی در حاشیه برگزاری مراسم راهپیمایی خودرویی و موتوری 22بهمن امسال در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، اظهار کرد: 22بهمن سال 1399 شاید یکی از متفاوت‌ترین سالگردهای پرشکوه دهه فجر انقلاب اسلامی است؛ چراکه امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا ملزم به رعایت اصول بهداشتی شدیم.

وی افزود: امسال با توجه به شرایط کرونا راهپیمایی به صورت موتوری و خودرویی برگزار می‌شود، امیدوارم در سال‌های آینده بتوانیم مجدد راهپیمایی در میدان و خیابان‌های سراسر کشور داشته باشیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس با اشاره به شرایط سخت اقتصادی بیان کرد: امسال سخت‌ترین شرایط اقتصادی و تحریم را تجربه کردیم؛ اما خوشبختانه می‌بینیم که مردم در سخت‌ترین لحظات هم هیچ‌گاه آرمان‌های خودشان را فراموش نمی‌کنند و ایستادگی، مقاومت و پایداری مردم در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی در جهان بی‌نظیر و ستودنی است.

وی عنوان کرد: ما قدردان یکایک مردم شهید پرور ایران اسلامی هستیم، دست کارگران و انسان‌های پرتوان و تولیدکنندگان را می‌بوسیم و مظلومان و پابرهنگانی که برای اسلام و انقلاب تمام هستی خود را در طبق اخلاص نهادند؛ ارج می‌نهیم و همچنین یاد شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، مدافعین حرم و سلامت و مدافعان حریم خانواده اسلام و ایران را گرامی می‌داریم.

محمدبیگی درباره بیانیه گام دوم انقلاب تصریح‌ کرد: این بیانیه چندین مرحله دارد که مهمترین آن خروج کشور از مشکلات اقتصادی است که در این راستا طراحی یک نظام اقتصادی مبتنی بر بانکداری اسلامی و اقتصاد مقاومتی مهمترین گام ما در این سال‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: مرحله دوم ایجاد استحکام درونی در شبکه نیرو‌های انقلابی در کشور است که می‌تواند زمینه‌‌ساز یک دولت اسلامی جوان و انقلابی باشد و از طرفی به نظر می‌رسد که مردم در انتخابات 1400 باید حماسه دیگر بیافرینند و با یک شور و شعور انقلابی یک رئیس جمهور اسلامی و انقلابی را انتخاب کنند تا نظام اجرایی کشور وارد مرحله جدیدی در استحکام خدمت رسانی به مردم شود.

این مقام مسئول در پایان گفت: گام‌های بعدی قطعا با رعایت ادب اسلامی در کلیه مراودات اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی، گفت‌وگوها و تعامل‌هاست و همان طور که رهبر انقلاب، شرط صدور انقلاب و پایه‌سازی تمدن جهان اسلام را رعایت ادب اسلامی معرفی می‌کنند لذا رعایت آداب اسلامی و فضیلت‌های اخلاقی مطمئنا منجر به صدور انقلاب و عالم‌گیر شدن خورشید اسلام در سراسر جهان خواهد شد.

فیاضی بانوی مبارز دوران انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: امنیت کشور ما مدیون تلاش‌ها و مجاهدت‌های زنان و مردان در دوران انقلاب بود.

وی افزود: جوانان باید بدانند رهبر معظم انقلاب از ما چه چیزی می‌خواهد و باید نیاز اکنون جامعه را برطرف و همواره باید در مسیر ولایت حرکت کرد.

بانوی مبارز دوران انقلاب تصریح کرد: تشخیص تکلیف برای همه دانشجویان وظیفه است و برای برداشتن گام دوم انقلاب از گذشته باید بیشتر دانست.

به گزارش صبح قزوین؛ در چهل و دومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران شاهد بودیم که مردم ولایی و انقلابی استان قزوین علی‌رغم محدودیت‌هایی که به واسطه شیوع ویروس کرونا ایجاد شده اما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با برگزاری راهپیمایی خودرویی و موتوری، جشنی ماندگار و شکوهمند را در ۲۲بهمن سال ۱۳۹۹ ثبت کردند.

ملت ایران در کل کشور و همچنین مردم استان شهید پرور قزوین نشان دادند که در پشتیبانی و پیروی از ولایت فقیه و پایداری در آرمان‌های امام و انقلاب هیچ مانعی سد راهشان نخواهد بود و امروز با حضور پرشور در صحنه، حماسه‌ای به یادماندنی خلق کردند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان