۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین سفارش دین، دست‌یابی به قدرت در تمام عرصه‌هاست
کد خبر: ۳۴۸۰۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ ساعت: ۱۹:۳۴ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

سفارش دین، دست‌یابی به قدرت در تمام عرصه‌هاست

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در افتتاح نمایشگاه دائمی دستاوردهای سازمان انرژی اتمی در قزوین گفت: سفارش دین، دست‌یابی به قدرت در تمام عرصه‌هاست.

سفارش دین، دست‌یابی به قدرت در تمام عرصه‌هاست

به گزارش خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی عصر امروز(دوشنبه)در مراسم افتتاح نمایشگاه دائمی دستاوردهای سازمان انرژی اتمی که در سرای سعدالسلطنه قزوین و با حضور علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار شد، اظهار کرد: دکتر صالحی، دانشمند معزز، مکرم و تأثیرگذار در عرصه‌های بین‌المللی هستند و با این اقدام نور امید و نشاط را در قزوین و در کشور به ارمغان آوردند.

وی تصریح کرد: نمایشگاهی که برپا شده است در ایجاد انگیزه برای جوانان و شور و نشاط علمی، خلاقیت و نوآوری، اسوه و الگو قرار دادن دانشمندان، بسیار تأثیرگذار است و از همه متولیان امر قدردانی می‌کنیم.

امام جمعه قزوین بیان کرد: حضرت ابراهیم(ع) وقتی خانه کعبه را می‌ساخت، قرار بود شهری ساخته شود، حضرت از خداوند می‌خواهد خدایا اینجا را شهری امن قرار بده و این موضوع را از نیازمندی‌های دیگر مهمتر معرفی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: قبل از هر چیزی در کشور موضوع امنیت حائز اهمیت است، امینت نیازمند قدرت و قوت است و اینکه فرمود «وَ اَعِدّوا لَهُم مَااستَطَعتُم مِن قُوَّة» قدرت نظامی، موشکی و دفاعی را مورد توجه قرار داده است.

وی افزود: در دین اسلام سفارش شده است که علم نیز باید با قدرت دنبال شود، معیشت مردم به جد مورد توجه دست‌اندرکاران باشد و در همه عرصه‌ها باید قدرتمند باشیم و الحمدالله قدرت و عزت کشور و انقلاب ارتقا می‌یابد.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان