۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین دشمنان هیچ‌گاه موفقیت ما را نمی‌خواهند / دشمن به دنبال این است که از قدرت دفاعی و نظامی خود غافل شویم
کد خبر: ۳۴۸۰۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ ساعت: ۱۵:۱۴ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

دشمنان هیچ‌گاه موفقیت ما را نمی‌خواهند / دشمن به دنبال این است که از قدرت دفاعی و نظامی خود غافل شویم

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در شورای اداری استان گفت: دشمنان یک چیزی را خیلی دلشان می‌خواهد و یک چیز را اصلا نمی‌خواهند که هر دو مخاطب اصلی در نظام جمهوری اسلامی ما هستند که امیدواریم همه از آنچه که دوستدار دشمن است؛ فرار کنیم و در آنچه که مورد خوشایند دشمن نیست، پافشاری کنیم.

دشمنان هیچ‌گاه موفقیت ما را نمی‌خواهند / دشمن به دنبال این است که از قدرت دفاعی و نظامی خود غافل شویم

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز(دوشنبه) در شورای اداری استان قزوین که با حضور وزیر دفاع در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار کرد: آخرین دیداری که من در خدمت برادر دانشمند دکتر صالحی بودم، آیه ۱۰۵ سوره مبارکه بقره را قرائت کردم که یک نکته آن این است که یک آیه در این سوره می‌گوید؛ «دشمنان شما اصلا دوست ندارند و نمی‌خواهند» و یک آیه هم در سوره نساء هم می‌گوید که «دشمنان شما به شدت دوست دارند» که باید ببینیم این موارد کدام است.

وی افزود: در آیه ۱۰۵ سوره بقره آمده است که «مَا يَوَدُّ الَّذِينَ كَفَرُوا مِنْ أَهْلِ الْكِتَابِ وَلَا الْمُشْرِكِينَ أَنْ يُنَزَّلَ عَلَيْكُمْ مِنْ خَيْرٍ مِنْ رَبِّكُمْ» یعنی طبق بیان خداوند متعال، کافران چه آن‌ها که اهل کتاب هستند و چه آن‌ها که مشرک هستند نیز نمی‌خواهند هیچ خیری به شما برسد.

امام جمعه قزوین ادامه داد: پس در عرصه دیپلماسی باید ببینیم که با چه امید و اعتمادی می‌رویم و با دشمنان حرف می‌زنیم و اکنون همه چیز واضح شده که چه اتفاقاتی افتاده است، لذا دشمنان هیچگاه موفقیت ما را دوست ندارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: در سوره آل عمران حتی بیان شده که دشمنان از موفقیت شما عصبانی می‌شوند و کارشان به جایی می‌رسد که انگشتان دستشان را از عصبانیت گاز می‌گیرند و آنجاست که قرآن می‌فرماید؛ بگویید مرگتان باد و شهید بهشتی در رابطه با این آیه خاطره خلق کرد.

وی افزود: آنجا که قرآن می‌گوید؛ «دشمنان شما دوست دارند..» مربوط به آیه ۱۰۲ سوره نساء است که مربوط به نماز جماعت در جبهه و جنگ است که می‌فرماید: وَدَّ الَّذِينَ كَفَرُوا لَوْ تَغْفُلُونَ عَنْ أَسْلِحَتِكُمْ وَأَمْتِعَتِكُمْ فَيَمِيلُونَ عَلَيْكُم مَّيْلَةً وَاحِدَةً. یعنی دشمن خیلی دلش می‌خواهد که شما از قدرت نظامی و دفاعی خود غافل شوید.

عابدینی در پایان عنوان کرد: دشمنان یک چیزی را خیلی دلشان می‌خواهد و یک چیز را اصلا نمی‌خواهند که هر دو مخاطب اصلی در نظام جمهوری اسلامی ما هستند که امیدواریم همه از آنچه که دوستدار دشمن است فرار کنیم و در آنچه که مورد خوشایند دشمن نیست، پافشاری کنیم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان