۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین مشکلات هسته‌ای دشمنان با ایران اسلامی بهانه‌ی واهی است
کد خبر: ۳۴۸۰۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ ساعت: ۱۳:۴۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور در قزوین:

مشکلات هسته‌ای دشمنان با ایران اسلامی بهانه‌ی واهی است

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور در قزوین گفت: مشکلات هسته‌ای دشمنان با کشور ما بهانه است، چراکه این کشورها و در راس آن امریکا با ایدئولوژی جمهوری اسلامی و اساس جمهوری اسلامی مشکل دارد.

مشکلات هسته‌ای دشمنان با ایران اسلامی بهانه‌ی واهی است

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ علی اکبر صالحی در جلسه شورای اداری استان قزوین که امروز(دوشنبه) با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر اظهار کرد: عبادت به جز خدمت به خلق نیست و نیروهای مسلح ضامن صیانت از امنیت کشور هستند که باید همیشه شاکر وجود امنیت در کشور باشیم.

وی افزود: چند شکر ویژه را در همه حال باید به جا بیاوریم و این موارد به این صورت است که باید شکرگذار اینکه مسلمان هستیم، باشیم چراکه توفیق شناخت وحدانیت را داریم.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور ابراز کرد: دومین شکرگذاری تبعیت ایرانی است که در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و با وجود تمام مشکلاتی که دشمنان با حکمرانی نظام جمهوری اسلامی دارند، اما امروز در بالاترین قله اقتدار و قدرت در برابر کشورهای بیگانه هستیم.

وی با اشاره به اینکه همه ما باید خدمت به خلق را سرلوحه کار خود قرار دهیم، عنوان کرد: همه ما باید شاکر خداوند متعال باشیم که به هر یک از ما توفیقی را عنایت کرده تا خدمتی ارائه کنیم و موثر واقع شویم.

این مقام مسئول تاکید کرد: مشکلات هسته‌ای دشمنان با کشور ما بهانه است، چراکه این کشورها و در راس آن امریکا با ایدئولوژی جمهوری اسلامی و اساس جمهوری اسلامی مشکل دارد.

اتفاقات رقم خورده به دست جوانان انقلابی موجب حیرت دشمنان است

در ادامه هدایت الله جمالی پور با اشاره به بازدید از پروژه‌های وزارت دفاع و واحدهای صنعتی در استان قزوین اظهار کرد: اگر وضعیت کنونی کشور را در حوزه نظامی با سال 1357 مقایسه کنیم، خواهیم دید که خوشبختانه به همت دانشجویان و جوانان انقلابی این مرز و بوم در سال‌های اخیر اتفاقات موثری صورت گرفته که دشمن را حیرت زده کرده است.

وی افزود: کشور ما در سال 57 فقط به عنوان یک واردکننده کاملا وابسته به کشورهای خارجی بود و از زمانی که جنگ آغاز شد همه تجهیزات مورد نیاز ایران از کشورهای دیگر وارد می‌شد یا با وابستگی به مهندسین خارجی، تجهیزات را تولید می‌کردیم و ما تنها نقش کارگری در صنایع را داشتیم.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه در گذشته به کشورهای خارجی وابسته بودیم اما اکنون خودکفا شده‌ایم، تاکید کرد: در سال‌های جنگ ما خیلی از نیازهای کشور را از راه واسطه وارد کشور می‌کردیم و هزینه‌های بسیاری از مملکت جهت پرداخت برای کالاهای وارداتی به کشور صرف می‌شد.

این مقام مسئول بیان کرد: امروز به برکت جمهوری اسلامی اتفاقاتی رقم خورده که برخی از این اتفاقات به دلیل پیوست امنیت ملی قابل بیان نیست و آنچه که در ظاهر نشان داده شده و مردم از آن آگاه هستند حیرت آن‌ها را در بر داشته است.

وی افزود: اینکه کشور ما می‌تواند پهباد فوق پیشرفته دشمن را پایین بیاورد، در تولیدات نظامی در منطقه بدون رقیب باشد، تجهیزات نظامی مورد نیاز کشور را تولید کند و در عرصه موشکی سرآمد باشیم که حتی دشمن جرعت نکند روبه روی مملکت ما بایستد، یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب است.

استاندار قزوین بیان کرد: با همت وزارت دفاع و جوانان امروز اتفاقات بزرگی رقم خورده و تمامی این موارد تضمین‌کننده امنیت ملی در کشور است و امنیت برقرار شده امروز، به دست فرزندان گمنامی رقم خورده است که در عرصه تولید در وزارت دفاع مجموعه‌ای را خلق کرده‌اند که به جامعه اعتماد داده است که در همه حال در مقابل متجاوزان خواهند ایستاد.

وی بیان کرد: استان قزوین یکی از پرظرفیت‌ترین استان‌های کشور است که سبقه تاریخی و فرهنگی این استان نشان از برتری جایگاه آن دارد و همچنین در حوزه کشاورزی نسبت به استان‌های دیگر بسیار پیش‌رو واقع شده‌ایم.

جمالی پور با بیان اینکه کاهش اختلافات موجب افزایش انسجام می‌شود، گفت: استان قزوین در تامین منابع و بودجه دولت رتبه 14 را به خود اختصاص داده و این رتبه بسیار بی‌نظیر است چراکه در این استان عزم جدی برای خدمت به مردم شکل گرفته و همه مدیران قزوین خدمت‌گذاری را به عنوان یک وظیفه جدی می‌دانند.

انتهای پیام/1700

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان