۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین واحد تولید مخازن سی‌ان‌جی با ظرفیت ۲۵۰هزار مخزن درسال افتتاح شد
کد خبر: ۳۴۸۰۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ ساعت: ۱۳:۳۳ ↗ لینک کوتاه

با حضور وزیر دفاع در قزوین؛

واحد تولید مخازن سی‌ان‌جی با ظرفیت ۲۵۰هزار مخزن درسال افتتاح شد

همزمان با ایام دهه مبارک فجر با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح واحد تولید مخازن تحت فشار سی ان جی در استان قزوین افتتاح شد..

واحد تولید مخازن سی‌ان‌جی با ظرفیت ۲۵۰هزار مخزن درسال افتتاح شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ امروز(دوشنبه)در مراسمی با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، جمالی پور استاندار قزوین و جمعی از مدیران استانی، واحد تولیدی و صنعتی توسعه اندیشان اطلس «توانا» تولید کننده مخازن تحت فشار کاوش واقع در شهر صنعتی البرز به بهره برداری رسید.

امیر سرتیپ حاتمی در این مراسم اظهار کرد: در سال جهش تولید اتفاقات خوبی رقم خورده است و امروز نیز شاهد بهره برداری از یک واحد تولیدی بودیم که از مصادیق جهش تولید محسوب می‌شود.

وی افزود: با حمایت‌های وزارت دفاع و متخصصین عرصه صنعت دفاعی، تلاش شد تا این مجموعه صنعتی بخش خصوصی با ظرفیت تولید ۲۵۰هزارمخزن در سال و به کارگیری صد‌ها نیروی متخصص و جوان راه‌اندازی و آغاز به کار کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: از این بابت خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم و آن را از مصادیق بارز استفاده این ریز فناوری‌ها‌ی نظامی در حوزه غیر نظامی می‌دانیم و استفاده از سرریز فناوری های دفاعی برای کمک به توسعه صنایع غیرنظامی مورد تاکید مقامات عالی نظام اسلامی است.

وی در پایان گفت: هرجایی که در بخش صنعت ملی و به ویژه در حوزه خودروسازی نیاز به حمایت و پشتیبانی وزارت دفاع باشد تا اجزای و ارکان مختلف کشور بتوانند سد تحریم‌های نظام استکبار را بشکنند و دشمنان این ملت با ناکامی روبرو سازند، وزارت دفاع و نیرو‌های مسلح با تمام توان حمایت خواهد کرد.

گفتنی است؛ همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح واحد تولید مخازن تحت فشار سی ان جی در استان قزوین به بهره برداری رسید. سرتیپ امیر حاتمی در این بازدید از بخش های مختلف این واحد تولیدی بازدید کرد.

این واحد تولیدی دارای ظرفیت تولید یک میلیون عدد مخزن سی ان جی در سال است و راه‌اندازی این واحد برای ۱۵۰نفر به طور مستقیم اشتغالزایی کرده است.

این واحد همچنین قرار است به زودی تولید مخازن خط دو که برای خودروهای سنگین مانند اتوبوس مورد استفاده قرار می گیرد را نیز آغاز کند.

حضور در گلزار شهدای قزوین و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، بازدید از یک واحد تولیدی در شهر صنعتی البرز و حضور در نشست شورای اداری از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به استان قزوین است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان