۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین مجلس یازدهم پشتیبان و حمایت کننده بسیج سازندگی است/ فعالیت بیش از ۸٠٠ گروه جهادی در قزوین
کد خبر: ۳۴۸۰۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ ساعت: ۱۲:۲ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

مجلس یازدهم پشتیبان و حمایت کننده بسیج سازندگی است/ فعالیت بیش از ۸٠٠ گروه جهادی در قزوین

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: مجلس یازدهم همراه، پشتیبان و حمایت کننده حرکت‌های جهادی و بسیج سازندگی است؛ چراکه هرکجا پروژه‌های ما را بسیج سازندگی برعهده گرفته با سرعت پیش رفته است.

مجلس یازدهم پشتیبان و حمایت کننده بسیج سازندگی است/ فعالیت بیش از ۸٠٠ گروه جهادی در قزوین

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ فاطمه محمدبیگی امروز(دوشنبه) در آیین افتتاح 446 پروژه‌ بسیج سازندگی که با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی و جمالی نژاد معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور انجام شد، اظهار کرد: ما هرچند در مسیر آرمان‌های انقلابی خویش در حرکتیم، اما در این حرکت اثرگذار و پرثمر نیازمند موتور پیشران حرکتی هستیم که با سرعت بیشتری به سمت تحقق آن آرمان‌ها جلو برویم.

وی افزود: این موتور پیشران به سازندگی نیاز دارد که امروز فعالان جهادی و جوانان این سرزمین با قدرت در مسیر آن گام برداشته‌اند و آثار پربرکتی برجای گذاشته‌اند.

نماینده مردم قزوین در مجلس تصریح کرد: خوشحالم پروژه‌های مختلف محرومیت‌زدایی و پروژه‌های سخت امروز توسط بسیجی‌های جهادگر انجام می‌شود، به نحوی که با انجام صحیح کارها، این پروژه‌ها را تبدیل به چشمه امید برای مردم می‌کنند.

بسیج سازندگی همواره بازوی کمکی دولت جمهوری اسلامی بوده است

وی عنوان کرد: امروز بیش از ۸٠٠ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف در قزوین حضور دارند و این گروه‌ها در امدادرسانی و سازندگی پس از سیل و زلزله و رفع محرومیت در مناطق مختلف خود را اثبات کردند.

محمدبیگی بیان کرد: ما امروز مفتخریم که در مسیر تولید داروهای ضد کرونا دانشمندان و نخبگان استان قزوین چه در تولید دارویی مانند آیورمکتین و چه در پروسه تولید واکسن در مراکز علمی دخیل هستند و فعالیت می‌کنند.

وی ابراز کرد: امروز در مجلس هم قانون اختیارات و وظایف بسیج سازندگی در جهت تقویت و حمایت از این حرکت بزرگ در حال بررسی است و امیدواریم زودتر به نتیجه برسد.

این مقام مسئول در پایان گفت: در واقع مجلس یازدهم همراه، پشتیبان و حمایت کننده حرکت‌های جهادی و بسیج سازندگی است؛ چراکه هرکجا پروژه‌های ما را بسیج سازندگی برعهده گرفته، هم با سرعت پیش رفته و هم به نحو احسن کار انجام شده و بسیج سازندگی همواره بازوی کمکی دولت جمهوری اسلامی بوده است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان