۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۴۴۶ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در قزوین افتتاح شد
کد خبر: ۳۴۸۰۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ ساعت: ۱۰:۳۵ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور؛

۴۴۶ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در قزوین افتتاح شد

همزمان با دهه مبارک فجر با حضور مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور آئین افتتاح ۴۴۶ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی و اشتغال‌زایی در قزوین برگزار شد.

۴۴۶ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در قزوین افتتاح شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، صبح امروز(دوشنبه) با حضور سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی، مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در شورای اسلامی، سرهنگ مهدی صادق‌پور مسئول بسیج سازندگی استان قزوین و جمعی دیگر از مسئولان استانی آئین افتتاح ۴۴۶ پروژه عمرانی، محرومیت زدایی و اشتغالزایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین همزمان با دهه مبارک فجر در آبیک برگزار شد.

بهره برداری از مخزن ۵۰۰ مترمکعبی روستای چناس شهرستان آبیک یکی از این پروژه‌هاست که عملیات ساخت آن از یک سال گذشته توسط بسیج سازندگی استان قزوین آغاز شده و امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

این پروژه شامل احداث مخزن ۵۰۰ مترمکعبی، حفاری مسیر لوله گذاری از دو چشمه مجزا به مخزن، احداث دو حوضچه، احداث حوضچه خروجی مخزن و نصب اتصالات و اجرای لوله گذاری و اتصالات به شبکه داخل روستا است. خط لوله این پروژه ۱۳۰۰ متر و جمعیت بهره بردار ۲ هزار و ۲۵ نفر هستند.
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین در این مراسم گفت: این پروژه‌های عمرانی با کمک خیران و دستگاه‌های خدمت رسان اجرایی شده و بهره‌برداری آن بسیاری از مشکلات مناطق محروم استان را برطرف می‌کند.

سرهنگ مهدی صادق پور گفت: ۸۸۰ گروه جهادی در استان قزوین به صورت سازمان یافته فعالیت می‌کنند و این گروه‌های جهادی در پیشرفت فیزیکی این پروژه اثر بالایی را داشتند.

وی افزود: خوشبختانه در بسیاری از پروژه‌ها مردم هم با تمام توان در کنار بسیج سازندگی بوده‌اند که این حضور در ترفیع روند کمک بسیار زیادی را کرده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: این سازمان به دنبال اجرای پروژه‌های کم‌هزینه، عام المنفعه و زودبازده است تا بدین وسیله بتواند در مدت زمان کوتاهی مشکلات مردم مناطق محروم را کاهش دهد.

گفتنی است؛ مخزن آب شرب روستای چناسک، احداث درالقرآن تاکستان، زمین چمن خرمن سوخته قزوین، احداث پل پلنگه، قنات آق بابا، کانال آب کشاورزی الوند، پل بهگانه رود، بند ملاتی کبریت میان، قنات نظام آباد، احداث کانال آب شکرناب آبیک، لوله گذاری آب کشی بوئین زهرا، پارک شهروندی مینور قزوین، سالن ورزشی مهدیه آبیک، سالن ورزشی دیال آباد، لوله گذاری امیر آباد بوئین زهرا از جمله مهم‌ترین طرح‌های تکمیل شده سازمان بسیج سازندگی است.

این پروژهای عمرانی به صورت نمادین در روستای چناسک شهرستان آبیک افتتاح شد.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان