۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین بارندگی‌های قزوین تا اواخر وقت امروز ادامه دارد/ پیش‌بینی جوی پایدار تا پایان هفته
کد خبر: ۳۴۸۰۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ ساعت: ۱۲:۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین:

بارندگی‌های قزوین تا اواخر وقت امروز ادامه دارد/ پیش‌بینی جوی پایدار تا پایان هفته

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: تا اواخر وقت امروز بارندگی‌ها به پایان می‌رسد و تا پایان هفته مشکلی نخواهیم داشت و جو پایداری را در استان قزوین پیش‌بینی می‌کنیم.

بارندگی‌های قزوین تا اواخر وقت امروز ادامه دارد/ پیش‌بینی جوی پایدار تا پایان هفته

قدرت الله مهدیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره پیش‌بینی وضعیت آب و هوای استان قزوین اظهار کرد: تا اواخر وقت امروز بارندگی‌ها به پایان می‌رسد و تا پایان هفته مشکلی نخواهیم داشت و جو پایداری را در استان قزوین پیش‌بینی می‌کنیم.

وی درباره آمادگی دستگاه‌ها برای بارندگی‌ها در زمستان افزود: در این حوزه تعدادی از دستگاه‌ها به عنوان عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران حضور دارند که برخی از این دستگاه‌ها پشتیبان و برخی هم برای همیشه آماده هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین ادامه داد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، آتش‌نشانی، اورژانس، پلیس و هلال احمر به طور 24ساعته آماده‌باش هستند و دستگاه‌های خدمات رسان مانند آب و فاضلاب، گاز، مخابرات و برق هم آماده‌باش هستند.

دستگاه‌ها در آماده‌باش کامل هستند

این مقام مسئول عنوان کرد: تعدادی از دستگاه‌ها هم مانند جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن و راه و شهرسازی به عنوان دستگاه‌های پشتیبان، آماده خدمات رسانی هستند؛ کار در حوزه مدیریت بحران زمان و مکان خاصی ندارد و مستلزم این است که دستگاه‌ها همواره آماده باشند.

مهدیخانی در پایان بیان کرد: در حوزه سیل، معمولا در فصولی که بارندگی نداریم نیز شهرداری‌ها و دستگاه‌های مربوطه را برای لایروبی رودخانه‌ها موظف می‌کنیم؛ بعد از سیل 98 طی بازدیدهایی که از رودخانه‌ها داشتیم در نقاطی که به لایروبی نیاز بود، انجام شد و اگر سیلی مانند سیلاب سال 98 داشته باشیم، خوشبختانه اتفاق خاصی نخواهد افتاد.

انتهای پیام/1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان