۲۴/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۶ جمعه

صبح قزوین گرانی بی‌ترمز قیمت میوه‌ در قزوین و تخلفات فروشگاه‌های زنجیره‌ای در عرضه کالا به مردم
کد خبر: ۳۴۸۰۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ ساعت: ۹:۴۰ ↗ لینک کوتاه

اختصاصی/صبح‌قزوین؛ گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار؛

گرانی بی‌ترمز قیمت میوه‌ در قزوین و تخلفات فروشگاه‌های زنجیره‌ای در عرضه کالا به مردم

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

گرانی بی‌ترمز قیمت میوه‌ در قزوین و تخلفات فروشگاه‌های زنجیره‌ای در عرضه کالا به مردم

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

بایدن راهی جز خروج از یمن ندارد/ با وجود محدودیتها برنامههای دههفجر بسیار خوب برگزار شد

امام جمعه قزوین گفت: اگر بایدن امروز تصمیم به خروج از یمن گرفته است به واسطه موشک بارانی است که از سوی انصارالله یمن به نیروهای آمریکایی وارد شده و این سیلی‌ها تجربه خوبی برای رییس جمهور جدید آمریکاست که دیگر فضایی برای ماندن در یمن ندارد.

افزایش قیمت سیمان به علت قطعی برق و گاز است/تفاوت قیمت روی کالا و قیمت فروش در فروشگاههای زنجیرهای تخلف است

رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کننده گفت: افزایش قیمت سیمان به علت قطعی برق و گاز است که با حل شدن قطعی برق و گاز در روزهای آینده، افزایش قیمت سیمان هم حل خواهد شد. از طرفی هم پاکت بسته‌بندی سیمان هم بر نرخ آن اثرگذار بود.

بسته «توانمندسازی زنان» مدنظر معاونت زنان ریاستجمهوری محدود و ناقص است/ حمایت از رشد جمعیتی کشور در برنامههای خانم ابتکار دیده نمیشود

عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس گفت: به دنبال ارتقای کیفیت زندگی زنان سرپرست خانواده هستیم اما بسته «توانمندسازی زنان» مدنظر معاونت زنان ریاست‌جمهوری محدود و ناقص است و حمایت‌ها فقط در حوزه اقتصادی دیده شده است.

زنگ خطر پیک بعدی کرونا در قزوین بهصدا درآمد/ وضعیت ۳ شهرستان زرد شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: متاسفانه دو شهرستان دیگر استان قزوین از وضعیت آبی به وضعیت زرد تبدیل شدند و هم اکنون شهرستان‌های قزوین، تاکستان و بوئین زهرا در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

هیچگونه مشکلی در تامین شکر نداریم/ امسال "نمایشگاه بهاره" در قزوین برگزار نمیشود

معاون بازرگانی سازمان صمت استان قزوین گفت: هم‌اکنون هیچ مشکلی در تأمین شکر نداریم و این کالا به اندازه کافی جذب شده و توزیع می‌شود.

۱۴۰۰نفر از اهالی روستای دشتک از آب سالم برخوردار شدند

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان قزوین درمورد پروژه ارتقای کیفی آب روستای دشتک گفت: با اجرای این طرح ۱۴۰۰ نفر از اهالی روستای دشتک از نعمت آب سالم و با کیفیت برخوردار شدند.

۱۶ درصد انرژی قزوین از انرژیهای تجدیدپذیر تامین میشود/ احداث شهرک انرژی ۵۰۰ مگاواتی در آبیک

مدیر فنی دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع برق استان قزوین از احداث شهرک انرژی به ظرفیت هزار هکتار در مرز آبیک و بوئین زهرا خبر داد و گفت: استاندار قزوین و مسئولان اجرایی به دنبال فراهم کردن زیرساخت‌های یک شهرک انرژی هستند که تقریبا ۵۰۰مگاوات ظرفیت دارد.

استقلال ایران موجب دمیدن روح امید در ملتهای جهان شد/ ضعفها و کمبودهای ۴۰سال نخست انقلاب باید در ۴۰سال بعدی رفع شود

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی قزوین گفت: ضعف‌ها و کمبودهای ۴۰سال نخست انقلاب باید در ۴۰سال دوم برطرف شود؛ ضمن اینکه توجه به جوانان و تربیت نسل مدیرانی شایسته با روحیه مردمی و انقلابی می‌تواند مشکلات کشور را رفع کند.

دشمن درحال تزریق ناامیدی به مردم است/ مجاهدان عرصه رسانه در امیدآفرینی به جامعه تلاش کنند

معاون اجرایی سپاه استان قزوین گفت: امروز اگر توانستیم در تحقق انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف گام مثبتی برداریم به دلیل نقش مجاهدان عرصه رسانه‌ بوده که توانسته‌‌اند هنرمندانه در امیدآفرینی به جامعه تلاش کنند.

تصور نمی‌‌کردم روزی به مرحله اشتغالزایی برسم/ مهمترین هدفم حمایت از زنان سرپرست خانوار است

بانوی کارآفرین قزوینی گفت: کرونا آسیب زیادی به رونق کار وارد کرده اما تمام انگیزه من زنان خانه‌دار یا سرپرست خانواری هستند که مشغول به کار بوده و چرخ اقتصاد خانواده را برعهده دارند، لذا تلاش دارم تا بستر اشتغالزایی بسیاری از بانوان را ایجاد کنم.

ثبت هفت اثر ناملموس قزوین در فهرست آثار ملی

معاون میراث فرهنگی استان قزوین از ثبت هفت اثر ناملموس قزوین در فهرست آثار ملی خبر داد.

سینماها دخالتی در نحوه اکران و چیدمان سانسها ندارد/ اکران ۱۶فیلم جشنواره فیلم فجر در قزوین

مدیر امور سینمایی استان قزوین گفت: در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر سال‌جاری، ۱۶ فیلم در بخش رقابت سودای سیمرغ انتخاب شده که این فیلم‌ها در سانس‌ و تاریخ‌های مختلف اکران می‌شود.

مادری که فرزندش را به مادر عالمیان هدیه کرد/ لبخند رضا از بهشت

امسال مادر شهید رضا اسداللهی در روز مادر، عاقبت بخیری فرزندش را هدیه گرفت؛ مادری که فرزند مدافع وطنش را به مادر عالمیان هدیه کرد.

اعطای ۵۱تبلت به دانشآموزان قزوینی با صدور احکام جایگزین حبس

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین از اعطای ۵۱تبلت به دانش‌آموزان قزوینی با صدور احکام جایگزین حبس خبرداد.

۱۴۰هزار عدد قرص روانگردان در قزوین کشف شد/ ورود جدی به حوزه شرطبندی و قمار در فضای مجازی

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به کشف ۱۴۰هزار عدد قرص روان‌گردان گفت: در موضوعات آسیب‌های اجتماعی و امر به معروف و نهی از منکر و موضوعات از این دست باید بیش از ۲۶ دستگاه پای کار باشند در حالی که بیشتر انتظارات از نیروی انتظامی است.

تصمیمگیری در مورد سفرهای نوروزی قزوین منوط به نظر ستاد کروناست

معاون استاندار قزوین گفت: هر گونه تصمیم در مورد سفرهای نوروزی منوط به نظر و تصمیم ستاد استانی و ملی مقابله با کروناست.

مسئولان وابسته به غرب و امریکا گزینه مناسبی برای حرکت در «گام دوم انقلاب» نیستند/ مطرح شدن ایران در معادلات جهانی از دستاوردهای انقلاب است

عضو هیئت علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت: مسئولان کشور باید به اصل انقلاب باور داشته باشند یعنی اگر بنا باشد بعد از ۴۲ سال که این مقاومت اصیل را دیده باشند هنوز هم ته دلشان فکر کنند امریکا می‌تواند برای آن‌ها کاری انجام دهد؛ چنین مسئولی نمی‌تواند گزینه مناسبی برای حرکت در راستای گام دوم انقلاب باشد.

افزایش ۲برابری قیمت گل در آستانه روز مادر/ کرونا بازار گل فروشها را کساد کرد

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه استان قزوین گفت: قیمت گل در آستانه روز مادر با افزایش قابل توجه و دوبرابری نسبت به سال گذشته همراه است.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین: حقآبه کشاورزان منطقه اسفرورین ضایع نشده است

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: میزان حق آبه منطقه اسفرورین ۱۰مترمکعب است که تا ۳۰مترمکعب پیش‌بینی شده است.

افزایش ۳۰۰درصدی دستگیری اراذل و اوباش/ ۶فقره احتکار به ارزش ۴میلیارد در قزوین کشف شد

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به افزایش ۳۰۰ درصدی دستگیری اراذل و اوباش نسبت به سال گذشته گفت: در رابطه با حوزه مواد مخدر هم پنج تن کشفیات مواد داشتیم که نسبت به سال گذشته ۴۷ درصد افزایش داشته است.

محلات «سعدی» و «عبید زاکان» میزبان جهادگران عرصه سلامت شدند/ خداحافظی ۲۰خانواده قزوینی با بیکاری

مسئول اجرای طرح شهید سلیمانی در محلات سعدی و عبید زاکان قزوین گفت: طی بازه زمانی اجرای طرح شهید سلیمانی، ۶۰۰فرد پرخطر به ما معرفی شدند که طی تماس تلفنی از آن‌ها درخواست می‌شد از منازل خود خارج نشوند و در صورت نیاز، تیم‌هایی از مسجد برای خرید اقلام ضروری به درب منازل آن‌ها اعزام می‌شدند.

بازگشت به زندگی دو محکوم قصاص در تاکستان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان گفت: در آستانه میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) با ورود دادستانی شهرستان زمینه آزادی دو محکوم به قصاص فراهم شد.

با سود بدهی شهرداری به بانک شهر چه اقداماتی میتوان کرد؟/ ۷و نیم میلیاردی که بر باد میرود

در این گزارش قصد داریم به این موضوع بپردازیم که با اقساط ماهانه شهرداری قزوین به بانک شهر به‌عنوان جریمه دیرکرد اقساط وام، چه کارهایی می‌توان انجام داد.

واکسیناسیون کرونا در قزوین از بهمنماه آغاز میشود/ افزایش آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان قزوین

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: براساس گزارش وزارت بهداشت و درمان و مصوبه ستاد کرونا در هفته گذشته، امیدواریم در بهمن ماه واکسیناسیون مرحله اول را در سطح استان قزوین داشته باشیم.

استقرار نظام انقلابی، هویت ملی و مذهبی مردم ما را بازگرداند/ بکارگیری جوانان، محور اصلی بیانیه «گام دوم انقلاب» است

دبیر حزب موتلفه استان قزوین گفت: موفقیت‌هایی که طی این ۴۰سال کسب کرده‌ایم، بی‌شک برخواسته از هویت ملی و مذهبی ماست؛ بنابراین هر دوی این هویت‌ها را باید پاس بداریم و آنهارا تقویت کنیم.

تولیدات ما به ۳۰کشور آسیایی صادر میشود/ بانکها در ارائه تسهیلات سنگاندازی میکنند

مدیرعامل شرکت کاشی پارس گفت: محصولات شرکت کاشی پارس به۳۰ کشور آسیایی از جمله عراق، سوریه، کشورهای آسیای مرکزی و کشورهای حاشیه دریای خزر صادر می‌شود.

تحریمها عامل سوءاستفاده برخی تولیدکنندگان داخلی شد/ اشتغالزایی برای ۵۰۰ خانواده قزوینی

جانشین مدیرعامل شرکت لوازم خانگی سپهر الکتریک گفت: هرچند تحریم‌ها تأثیر بسیار محدودی را بر میزان تولیدات شرکت گذاشت؛ اما این شرایط باعث سوءاستفاده برخی تولیدکنندگان داخلی شد.

افزایش قیمت جوجه یکروزه عاملی برای گرانی مرغ شد/ فرصتطلبی فروشگاههای زنجیرهای در سایه عدمنظارتها

ستاد تنظیم بازار در سطح کشور و استان‌ها برای کنترل قیمت‌ها در بازار تشکیل می‌شود اما تاکنون اثرات ملموسی از خروجی این جلسات مشاهده نشده و همچنان قیمت‌ها به شکل افسارگسیخته‌ای در حال افزایش است.

۸زندانی جرائم غیرعمد در قزوین آزاد شدند

مدیرکل زندان‌های استان قزوین از آزادی هشت زندانی نیازمند جرائم غیرعمد در اجرای پویش نذر هشتم در استان قزوین خبر داد.

۵۰۰واحد اداری مشمول اخطار مصرف شدند/ افزایش میزان مصرف گاز در بهمنماه

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: در قالب اجرای طرح پایش دمای ادارات و ارگان‌های دولتی تاکنون یک هزار و ۶۷۱واحد از ادارات در سطح استان قزوین پایش شدند که از این میزان به ۵۰۵مورد اخطار داده شده است.

بهرهبرداری از ۵۵۷ پروژه همزمان با دهه مبارک فجر در قزوین

استاندار قزوین گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی تعداد ۵۵۷پروژه با ارزش ریالی بالغ بر ۷ هزار و ۵۶۲ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

۴۰۰بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین قلع و قمع شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۴۰۰ بنای غیرمجاز از ابتدای سال جاری تاکنون در زمین‌های کشاورزی قزوین قلع و قمع شده و اراضی تغییر کاربری داده شده به وضعیت سابق بازگشتند.

برخورد با قطار مرگ مرد قزوینی را رقم زد

رئیس اورژانس استان قزوین از مرگ مرد قزوینی در برخورد با قطار خبرداد.

امروز انقلاب اسلامی بهعلمدار مقاومت جهان تبدیل شده است/ دنیاطلبی و بیتدبیری دولتمردان از عوامل دیدهنشدن دستاوردهای انقلاب است

نایب رئیس شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: عدم باور داشتن به توفیقات انقلاب در برخی مواقع، ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی توسط دشمن و دنیاطلبی برخی مسئولین از عوامل نادیده گرفتن دستاوردها و توفیق‌های انقلاب اسلامی بوده و باور پذیری تهاجم دشمن را ایجاد می‌کند.

ایران یک قدرت امنیتآفرین برای منطقه و جهان است/ نباید با بیانصافی و فرافکنی و ندیدن واقعیتها به اختلافات دامن بزنیم

امام جمعه موقت تهران گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به معنای واقعی کلمه یک قدرت امنیت آفرین برای منطقه و کشورهای اسلامی است و باید توجه داشته باشیم که نظام سلطه هیچ ترحمی به ملت‌ها در رسیدن به منافع غیرمشروع خود ندارد.

باسوادی در ایران بسیار بالاتر از میانگین جهانی است/ پیش از انقلاب فقط ۲۳درصد دانشآموزان وارد دبیرستان میشدند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه ۹۹درصد از مردم ما باسواد هستند، گفت: امروز میانگین باسوادی ما از میانگین باسوادی جهان بسیار بالاتر است و همچنین فاصله بی‌سوادی مردم استان قزوین در مناطق شهری و روستایی نسبت به گذشته کاهش یافته است.

نباید اجازه دهیم مقام و صندلی جایگزین ارزشها شود/ مراقب باشیم صحبتهای ما خوراک تبلیغاتی دشمن نشود

استاندار قزوین گفت: نباید اجازه دهیم مقام و صندلی جایگزین ارزش‌ها شود؛ مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم نیز بر برگشت به اخلاق و ارزش‌ها تاکید دارند؛ چراکه وقتی این دو عنصر وجود داشته باشد خدمتگزاری به مردم اصل می‌شود.

نمایشگاه عکس انقلاب ۵۷ در قزوین برگزار میشود/ بیان خاطرات مبارزات شاهنشاهی توسط پیامآوران ایثار

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین گفت: برپایی نمایشگاه عکس انقلاب ۵۷ در خیابان شهدا، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی به صورت مجازی در شبکه شاد، بیان خاطرات انقلاب برای دانش‌آموزان توسط پیام‌آوران ایثار از برنامه‌های ایام دهه فجر است.

۳پروژه گردشگری و صنایعدستی در قزوین به بهرهبرداری میرسد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین از افتتاح دو پروژه گردشگری، یک کارگاه صنایع‌دستی و پروژه‌های مرمتی در ایام دهه فجر خبر داد.

فعالیت ۷۱شعبه طلایه داران صلح و سازش در قزوین

سرپرست شوراهای حل اختلاف استان از فعالیت ۷۱شعبه طلایه داران صلح و سازش در قزوین خبر داد.

هجمه رسانهای شدیدی درجریان است که دستاوردهای انقلاب دیده نشود/ رابطه مستحکم بین مردم و ولیفقیه خار چشم دشمنان است

عضو هیئت علمی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) گفت: یکی از دلایل عمده که شاید برخی از مردم دستاوردهای بیش از ۴۰ساله انقلاب را به خوبی درک نمی‌کنند هجمه رسانه ای است که از سوی دشمن درحال انجام است.

اقتدار امروز ایران بهواسطه دستاوردهای انقلاب است/مشکلات با انتخاب آگاهانه در انتخابات آینده رفع میشود

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین گفت: رسانه‌ها باید مردم را آگاه کنند و امید دهند؛ اگر در انتخابات آینده یک انتخاب آگاهانه داشته باشیم، مشکلات کنونی قابل حل است و ما مشکل لاینحل نداریم به شرط اینکه مردم در انتخابات دقت بیشتری داشته باشند.

برنامههای دهه فجر با رنگ و بوی فاطمی برگزار میشود/ توزیع ۵۰۰سری جهیزیه بین نوعروسان قزوینی

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: در راستای اجرای نهضت کمک‌ مومنانه ۵۰۰ سری جهیزیه در سطح شهرستان‌های استان قزوین در بین زوج‌های جوان نیازمند به ارزش ۱۰تا۲۰ میلیون تومان توزیع خواهد شد.

افزایش ۳۰درصدی قیمتها در قزوین/ مردم میهمان موز ۶۰هزارتومانی و خیار ۲۰هزارتومانی شدند

رئیس صنف میوه فروشان استان قزوین گفت: قیمت میوه در بازار قزوین افزایش یافته و بسیار نگران کننده شده؛ به طوریکه قیمت موز به حدود ۶۰هزار تومان رسیده است.

رسیدگی به پرونده دانه درشتها و هجمه تریبونهای دولتی به قوهقضائیه!

جوسازی‌ها و بسیج تریبون‌های دولتی علیه قوه قضائیه، بی ارتباط با پرونده‌های دانه درشت‌های منتسب به دولت روحانی نبوده و با هدف برهم زدن آرامش روانی مردم و تغییر جهت مطالبات مردمی سازماندهی می‌شود.

راهاندازی ۵۳مرکز مثبت زندگی در ایام دهه فجر

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: ۵۳واحد غیردولتی تحت عنوان مراکز مثبت زندگی برای ارائه مجموعه‌ای از خدمات سطح یک سازمان بهزیستی در دهه مبارک فجر راه‌اندازی می‌شود.

رسیدگی الکترونیکی به ۹۵درصد پروندههای دارای زندانی در قزوین

معاون دادگستری استان قزوین گفت: از خرداد ماه سال جاری تا پایان دی ماه بیش از ۲هزار مورد رسیدگی قضایی در پرونده‌های زندانی‌دار از طریق سامانه‌های الکترونیکی صورت گرفت که بالغ بر ۹۵درصد رسیدگی به این قبیل پرونده‌ها را شامل می‌شود.

برخی از زمینهای مرغوب طعمه تغییر کاربری شده است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: متاسفانه برخی از زمین‌های مرغوب کشاورزی با سوءاستفاده مورد تعرض و تغییر کاربری قرار گرفته است، چرا باید شاهد این مشکلات باشیم.

جرائم رانندگان قزوینی برای رفع نقاط حادثهخیز هزینه میشود

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: با تغییر رویکرد در کمیته جرائم راهنمایی و رانندگی استان قزوین از این به بعد جرائم رانندگان هم‌استانی برای رفع نقاط حادثه‌خیز برون‌شهری هزینه می‌شود.

کمیتهای برای احصای نیازهای جامعه در دانشگاهها تشکیل شود/ دسترسی پژوهشگران به کتابخانههای معتبر دیجیتال ضعیف است

پژوهشگر برتر استان قزوین گفت: کارهای پژوهشی باید براساس نیازسنجی‌های جامعه انجام شود به عبارتی باید کمیته‌ای برای رصد و احصای نیازهای موجود در جامعه در تمامی رشته ‌های دانشگاهی تشکیل شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان