۲۴/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۶ جمعه

صبح قزوین هیچ‌گونه مشکلی در تامین شکر نداریم/ امسال "نمایشگاه بهاره" در قزوین برگزار نمی‌شود
کد خبر: ۳۴۷۹۹۳ نویسنده: مجید برزگر تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ ساعت: ۱۳:۴۰ ↗ لینک کوتاه

معاون سازمان صمت قزوین درمصاحبه با صبح قزوین:

هیچ‌گونه مشکلی در تامین شکر نداریم/ امسال "نمایشگاه بهاره" در قزوین برگزار نمی‌شود

معاون بازرگانی سازمان صمت استان قزوین گفت: هم‌اکنون هیچ مشکلی در تأمین شکر نداریم و این کالا به اندازه کافی جذب شده و توزیع می‌شود.

هیچ‌گونه مشکلی در تامین شکر نداریم/ امسال "نمایشگاه بهاره" در قزوین برگزار نمی‌شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین، طی ماه‌های اخیر مردم استان قزوین برای تأمین برخی از کالاهای مورد نیاز خود خصوصاً روغن و برنج با کمبودهایی روبرو بوده‌اند و انتظار می‌رود مسئولان تلاش جدی برای رفع این مشکل داشته باشند.

روغن یکی از نیازهای اساسی مردم در پخت و پز محسوب می‌شود و کمبود آن می‌تواند زندگی افراد را با مشکل روبرو کرده و باعث افزایش هزینه‌های زندگی آنها شود.

علی‌رغم وعده‌هایی که مسئولان برای تأمین کالاهای مورد نیاز مردم داده‌اند، هنوز گاها خبرهایی از کمبود برخی از این کالاها در گوشه و کنار استان قزوین به گوش می‌رسد.

چندی پیش برخی خبرها از کمبود برخی اقلام اساسی همچون روغن و شکر حکایت داشت که البته این برخلاف نظر مسئولان و متولیان امر است.

مجید برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین دراین‎‌باره اظهار کرد: هم‌اکنون هیچ مشکلی در تأمین شکر نداریم و این کالا به اندازه کافی جذب شده و توزیع می‌شود.

وی افزود: در هفته گذشته، 956تُن شکر سهمیه خانوار، 7هزار و 285تُن شکر صنف و صنعت و 500تُن هم برنج برای استان قزوین جذب شده که شکر در بسته‌های مختلف بسته‌بندی شده است تا بین فروشگاه‌ها و واحدهای صنفی منتخب توزیع شود.

برگزاری نمایشگاه بهاره در هاله ای از ابهام

معاون بازرگانی سازمان صمت استان قزوین بیان کرد: 360تُن روغن مصرف صنف و هزار و 500تُن روغن مصرف خانوار از هفته گذشته برای این استان جذب و بخشی از آن توزیع شده است و بخش دیگر هم به زودی توزیع می‌شود.

برزگر ادامه داد: باتوجه به اینکه فروشگاه‌های توزیع روغن، روغن مورد نیاز خود را از تهران خریداری می‌کنند و محدودیت‌های توزیع گذشته این کالا همچنان ادامه دارد، سعی داریم این محدودیت‌ها را کاهش دهیم.

وی با اشاره به وضعیت برگزاری نمایشگاه بهاره عنوان کرد: باتوجه به شرایط موجود کرونایی، برگزاری نمایشگاه‌های فروش مستقیم را با مصوبه ستاد ملی و استانی کرونا دنبال می‌کنیم و به صورت نمایشگاهی برگزار نمی‌شود؛ البته سعی داریم اقلام مورد نیاز نمایشگاه را جذب و بین فروشگاه‌های منتخب توزیع کنیم.

این مقام مسئول در پایان گفت: برای شب عید نیز سعی داریم کالاهای اساسی را جذب ‌کنیم تا مشکلی در این خصوص نداشته باشیم؛ توزیع میوه ستاد تنظیم بازار را هم مانند سال‌های گذشته در نظر داریم که بخشی از این میوه‌ها از اشنویه آذربایجان غربی و استان مازندران خریداری شده و به زودی به استان قزوین ارسال می‌شود.

به گزارش صبح قزوین، با نزدیکی شب عید انتظار می‌رود تأمین مایحتاج مورد نیاز مردم جزو دغدغه‌های اصلی مسئولان باشد تا هیچ خانواری در تأمین این مایحتاج با مشکلی روبه‌رو نشود.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان