۲۴/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۶ جمعه

صبح قزوین ۱۴۰۰نفر از اهالی روستای دشتک از آب سالم برخوردار شدند
کد خبر: ۳۴۷۹۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ ساعت: ۱۳:۱۴ ↗ لینک کوتاه

قائم مقام شرکت آبفای استان قزوین:

۱۴۰۰نفر از اهالی روستای دشتک از آب سالم برخوردار شدند

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان قزوین درمورد پروژه ارتقای کیفی آب روستای دشتک گفت: با اجرای این طرح ۱۴۰۰ نفر از اهالی روستای دشتک از نعمت آب سالم و با کیفیت برخوردار شدند.

۱۴۰۰نفر از اهالی روستای دشتک از آب سالم برخوردار شدند

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دو پروژه شامل طرح ارائه خدمات به مشترکین روستایی در اداره آبفای شهر آبگرم(پس از یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفای شهری و روستایی) و نیز ارتقای کیفی آب آشامیدنی روستای دشتک شهرستان آوج استان قزوین افتتاح شد.

علی فرخ زاد در این مراسم اظهار کرد: خوشبختانه با وجود محدودیت‌های مالی و تحریمی کشور، کارهای زیربنایی مهمی در حوزه آب و فاضلاب استان قزوین انجام شده و در حال انجام است.

معاون امور عمرانی استانداری قزوین بیان کرد: امیدواریم که با رفع مشکلات کنونی، فعالیت‌های عمرانی با سرعت ادامه یافته و روند توسعه استان قزوین در تمامی عرصه‌ها شتاب گیرد.

نصرت‌اله علیرضایی نیز در این مراسم گفت: فاصله گرفتن مسئولین و مردم در زمان رژیم طاغوت موجب سرنگونی آن شد و امروز به برکت انقلاب، مسئولین از جنس مردم و در میان آنان هستند و خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی را به مردم عرضه می کنند.

فرماندار شهرستان آوج عنوان کرد: در بخش کنترل کیفی و نیز توسعه شبکه‌های انتقال، توزیع و احداث مخزن‌های ذخیره آب آشامیدنی اقدام‌های مطلوبی در حوزه شهرستان آوج صورت گرفته که رضایت مردم را در پی داشته است.

در ابتدای این برنامه نیز قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان قزوین ضمن ارائه گزارشی بیان کرد: با اجرای یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی، ارائه خدمات به روستاییان از هشت مرکز به 28 مرکز ارتقاء پیدا کرده که تسهیل و تسریع در ارائه خدمات و کاهش ترددها و هزینه‌ها را برای مردم به دنبال داشته است.

مهدی حسین‌خانی اضافه کرد: با افتتاح اولین مرکز ارائه خدمات یکپارچه استان در شهر آبگرم، اهالی 27روستا خدمات خود را از این مرکز دریافت کرده و 37روستا نیز از مرکز آوج دریافت می‌کنند.

وی در خصوص پروژه ارتقای کیفی آب روستای دشتک نیز تصریح کرد: برای اجرای این طرح حفر یک حلقه چاه و تجهیز ، 5/3 کیلومتر خط انتقال و خرید برق با اعتباری معادل 19میلیارد ریال صورت گرفته و 1400 نفر از اهالی روستا از نعمت آب سالم و با کیفیت برخوردار شدند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان