۲۴/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۶ جمعه

صبح قزوین ویژه برنامه «به لطف مادر» در قزوین برگزار شد
کد خبر: ۳۴۷۹۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ ساعت: ۱۰:۲۱ ↗ لینک کوتاه

همنوا با سراسر کشور؛

ویژه برنامه «به لطف مادر» در قزوین برگزار شد

ویژه برنامه «به لطف مادر» همنوا با سراسر کشور در امامزادگان و بقاع متبرکه استان قزوین برگزار شد.

ویژه برنامه «به لطف مادر» در قزوین برگزار شد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، ویژه برنامه «به لطف مادر» به پاس شکرگذاری نعمت انقلاب و برآوردن دست توسل به ساحت حضرت زهرا(س) برای رفع فتنه‌ها و بیماری کرونا از ملت، همنوا با سراسر کشور در امامزادگان و بقاع متبرکه استان قزوین برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمصطفی مجیدی در این مراسم که در آستان مقدس چهار انبیاء قزوین برگزار شد؛ ضمن بیان جایگاه و شان حضرت زهرا(س) اظهار کرد: ما باید حرمت حریم این بانو را حفظ کنیم و زمانی احترام و حرمت این بانو را تکریم کردیم که این بانو را الگوی خود قرار داده و مودت نسبت به اهل بیت(ع) داشته باشیم.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در ادامه گفت: مودت فقط احترام نیست بلکه پیروی از سیره عملی و علمی اهل بیت(ع) است و بهترین نمونه برای این مودت، امام خمینی(ره) است که در مسیر آرمان‌های حضرت زهرا(س) حرکت و انقلاب کرد.

وی تصریح کرد: اکنون من و شما اگر می‌خواهیم به حضرت زهرا(س) ارادت به آرمانها را نشان بدهیم باید پای اعتقاد، سیره و روش و رفتار حضرت زهرا(س) و فرزندانش بمانیم؛ چراکه زهرا مرضیه همواره در مسیر ولایت حرکت کرده و اولین شهید ولایت بود؛ لذا ما هم باید پای ولایت و انقلاب بمانیم.

مجیدی در پایان گفت: ما که امروز خود را مرید و محب زهرای مرضیه(س) که بهترین بانوی عالم هستی است؛ می‌دانیم باید در تمامی شئون زندگی خود این ارادت و مودت را به شکل عملی نشان دهیم.

گفتنی است؛ قرائت دعای توسل، مدیحه سرایی و اجرای سرود، برگزاری مسابقه و سایر برنامه‌های متنوع به صورت مجازی و حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان