۲۴/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۶ جمعه

صبح قزوین دشمن درحال تزریق ناامیدی به مردم است/ مجاهدان عرصه رسانه در امیدآفرینی به جامعه تلاش کنند
کد خبر: ۳۴۷۹۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ ساعت: ۱۵:۲۷ ↗ لینک کوتاه

معاون اجرایی سپاه استان قزوین:

دشمن درحال تزریق ناامیدی به مردم است/ مجاهدان عرصه رسانه در امیدآفرینی به جامعه تلاش کنند

معاون اجرایی سپاه استان قزوین گفت: امروز اگر توانستیم در تحقق انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف گام مثبتی برداریم به دلیل نقش مجاهدان عرصه رسانه‌ بوده که توانسته‌‌اند هنرمندانه در امیدآفرینی به جامعه تلاش کنند.

دشمن درحال تزریق ناامیدی به مردم است/ مجاهدان عرصه رسانه در امیدآفرینی به جامعه تلاش کنند

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، سرهنگ حمزه برین امروز(چهارشنبه) در نشست رسانه و دستاوردهای انقلاب که به مناسبت دهه فجر به همت سازمان بسیج رسانه استان قزوین در خبرگزاری مهر برگزار شد، اظهار کرد: ایام‌الله دهه فجر به عنوان بخشی از تاریخ انقلاب توانسته است مانند یک چراغ هدایتگر هرساله برای ملت نقش‌آفرینی کند.

وی افزود: دهه فجر یادآور رشادت‌ها، جان‌فشانی‌ها و استقامت مردان و زنان این مرز و بوم است که در حذف طاغوت، رشد و نمو و بالندگی انقلاب و خدامحوری آن نقش داشتند.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: بیان نقش رسانه در انعکاس جانفشانی‌های مردان و زنان انقلاب اسلامی بسیار بی‌بدیل است و شرایطی که در طول سال‌های چهار دهه از انقلاب پشت سر گذاشتیم گویای این است که نقش رسانه در انعکاس مجاهدت‌ها و صدور انقلاب و استمرار آن و نقش پیش‌برندگی انقلاب بسیار موثر بوده است.

وی بیان کرد: امروز اگر توانستیم در تحقق انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف اعم از نظامی، معنوی و مادی گام مثبتی برداریم به دلیل نقش مجاهدان عرصه رسانه‌ بوده که توانسته‌‌اند هنرمندانه در امیدآفرینی به جامعه و ایجاد ترس و رعب در دل دشمن عمل کنند.

نقش رسانه در انعکاس رشادت‌های بزرگ‌مردان تاریخ بی‌بدلیل است

برین گفت: اگر امروز به توان استقامت و ایستادگی جبهه مقاومت می‌بالیم و دشمن را متوقف می‌کنیم به دلیل نقش رسانه است که توانسته این جایگاه را در دنیا نشان دهد؛ رسانه می‌تواند با ایفای نقش دقیق در راستای انعکاس مسیر صحیح انقلاب، نقش میدان‌دار اصلی را بازی کند.

وی اذعان کرد: بخشی از انعکاس رشادت‌های مردان دوران دفاع مقدس را در نقش‌آفرینی شهید آوینی‌ها با ایجاد هیجان بین جوانان می‌دانیم و امروز برای فعالیت در عرصه جنگ نرم و جهاد کبیر، نیازمند کار رسانه‌ای خلاقانه هستیم.

این مقام مسئول ادامه داد: امروز دشمنان از امکانات مادی و تجهیزات بسیاری برخوردار بوده؛ لذا اعتقاد، باور قلبی و دینی می‌تواند ما را در برابر این دشمن موفق کند، ضمن اینکه این دیدگاه هم به عنوان کلیدواژه پیروزی انقلاب اسلامی بوده است‌؛ باور به راه اصلی انقلاب در بین مردم و حاکمیت به ایدئولوژی دقیقی گره خورده که موجب استمرار انقلاب شده است.

وی یادآور شد: امروز نقش رسانه در کشور نقش تعیین کننده است؛ چراکه عده‌ای برای ایجاد ناامیدی در جامعه تلاش می‌کنند؛ خبرنگاران می‌توانند با نگاه جامع‌تری نسبت به انقلاب اسلامی در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی گام بردارند و مردم هم نسبت به آنها توجه خواهند کرد.

انقلاب اسلامی به مکتب سیدالشهداء گره خورده است

برین ابراز کرد: انقلاب اسلامی به مکتب سیدالشهدا گره خورده است و برای تحقق اهداف و تداوم در مسیر حرکت باید جان‌فشانی‌ها کند؛ هدف نهایی این انقلاب، تحقق حکومت الهی است و اگر این درک در وجود فعالان رسانه‌ای و مردم قرار گیرد قطعا موفق خواهیم شد.

وی اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در عرصه سیاسی یکی از عوامل پیروزی انقلاب بود و رسانه باید نقش جامع‌تر و کلانی نسبت به تبیین دستاوردهای انقلاب داشته باشد؛ نقش رسانه در تحقق تمدن نوین اسلامی بسیار بی بدلیل است و خبرنگاران می‌توانند در این حوزه فعالیت کنند.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: امروز انقلاب اسلامی بعد از گذشت چهار دهه از پیروزی، دارائی‌های بسیاری داشته که نقش و قدرت رسانه در بیان این ظرفیت‌ها و دارائی‌ها بسیار مهم است؛ شناخته شدن شخصیت‌های بزرگی مانند سردار شهید سلیمانی نشان دهنده قدرت رسانه است.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان