۲۴/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۶ جمعه

صبح قزوین اعطای ۵۱تبلت به دانش‌آموزان قزوینی با صدور احکام جایگزین حبس
کد خبر: ۳۴۷۹۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ ساعت: ۱۲:۴۶ ↗ لینک کوتاه

سرپرست معاونت پیشگیری از جرم دادگستری استان اعلام کرد

اعطای ۵۱تبلت به دانش‌آموزان قزوینی با صدور احکام جایگزین حبس

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین از اعطای ۵۱تبلت به دانش‌آموزان قزوینی با صدور احکام جایگزین حبس خبرداد.

اعطای ۵۱تبلت به دانش‌آموزان قزوینی با صدور احکام جایگزین حبس

علی فولیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه این معاونت با کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: خوشبختانه با گذشت دو ماه از انعقاد و اجرای این تفاهم‌نامه شاهد صدور 37رای مجازات جایگزین حبس با رویکرد کمک به اقشار آسیب‌پذیر و کم درآمد تحت پوشش کمیته امداد در حوزه‌های آموزش، معیشت و بهداشت بوده‌ایم.

وی افزود: شهرستان بوئین زهرا با 11رای رتبه نخست و دادگاه بخش آبگرم با 9رای رتبه دوم در بین حوزه‌های قضایی پیشرو در صدور آراء جایگزین حبس مرتبط با فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین در ادامه گفت: بواسطه آراء صادره 51عدد تبلت جهت دانش‌آموزان کم برخوردار تهیه و شرایطی فراهم شد که این قشر از تحصیل بازنمانند.

این مقام مسئول در پایان گفت: هدف از اعمال مجازات‌های جایگزین حبس ترویج و اشاعه فرهنگ خدمت رسانی به مردم و توسعه کارهای عام‌المنفعه و تحت تاثیر قرارگرفتن متهم از ورود میدانی به عرصه این نوع خدمات‌رسانی به شهروندان به‌جای حبس که می‌تواند تبعات منفی و جبران‌ناپذیر عدیده‌ای را در پی داشته باشد، است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان