۲۴/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۶ جمعه

صبح قزوین موفق‌ترین سریال‌های کمدی سال+تصویر
کد خبر: ۳۴۷۹۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ ساعت: ۱۰:۲۴ ↗ لینک کوتاه

موفق‌ترین سریال‌های کمدی سال+تصویر

پژمان جمشیدی، سعید آقاخانی، شبنم مقدمی و حسن پورشیرازی از چهره‌های موفق و مهدی هاشمی و سیامک انصاری از چهره‌های ناموفق سریال‌های کمدی امسال هستند.

موفق‌ترین سریال‌های کمدی سال+تصویر

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ تلویزیون در سال ۹۹ چند سریال کمدی را از شبکه‌های مختلف روی آنتن برد که بعضی از آن‌ها موفق شدند نظر مخاطب را جلب کنند و بعضی دیگر نا امیدکننده ظاهر شدند.

با توجه به اخبار رسیده، احتمالا «باخانمان» آخرین سریال کمدی امسال است که هم اکنون از شبکه سه روی آنتن است و سپس در نوروز شاهد پخش دور تازه‌ای از سریال‌های کمدی در تلویزیون خواهیم بود، به همین بهانه مروری بر کیفیت و موفقیت مجموعه‌های کمدی در سال ۹۹ داشته‌ایم.

دوپینگ/ شبکه سه

سریال «دوپینگ» یکی از شانس‌های مهم شبکه سه برای جلب توجه مخاطب در نوروز امسال بود و چند روز پیش از سال ۹۹ پخش خود را آغاز کرد. ایده اصلی قصه جذاب بود و می‌توانست «دوپینگ» را به یک کمدی فانتزی جالب تبدیل کند، اما فیلم نامه ضعیف، ریتم کند و تعداد کم اتفاقات باعث شد این مجموعه رضایت مخاطبان را جلب نکند.

موفق‌ترین سریال‌های کمدی سال

شبنم مقدمی، هادی حجازی‌فر و محمد بحرانی نقش‌های متفاوتی بازی کردند و بازی بسیار خوبی داشتند، اما عملکرد آنان نیز زیر سایه ضعف‌های مهم مجموعه قرار گرفت و باعث نشد تاثیر مثبتی بر محبوبیت و موفقیت «دوپینگ» داشته باشد. «دوپینگ» ۴۲ درصد بیننده داشت که به نسبت زمان طلایی نوروز، پایین است.

پایتخت ۶/ شبکه یک

سریال «پایتخت ۶» ساخته سیروس مقدم، در مقایسه با فصل‌های قبلی این سریال کمتر مورد استقبال قرار گرفت و ناتمام ماندن آن نیز نارضایتی مخاطبان را بیشتر کرد، اما «پایتخت» یکی از برند‌های مهم تلویزیون است که با وجود این‌ها باز هم محبوب تماشاگر و انتخاب اول او برای تماشاست، بنابراین جزو کمدی‌های موفق امسال است.

موفق‌ترین سریال‌های کمدی سال

تغییر و تحولات مهم شخصیت‌ها، فصل ششم را جذاب کرده بود، اما از ظرفیت بازگشت کاراکتر محبوبی مانند «بهبود» به خوبی استفاده نشد و ناتمام ماندن سریال هم باعث شد به این شخصیت که دیر وارد قصه شد، لطمه وارد شود. پایتخت با ۷۵ درصد بیننده، پرمخاطب‌ترین سریال کمدی سال ۹۹ بود.

 

کامیون / شبکه دو

نوروز ۹۹ نه تنها شبکه سه، بلکه شبکه دو نیز نتوانست با پخش سریال نوروزی خود حرفی برای گفتن داشته باشد و در این رقابت پیروز شود. مجموعه «کامیون» به کارگردانی مسعود اطیابی، قصد داشت از نگاه طنز به مشکلات جوانان مانند بیکاری و مسائل اقتصادی بپردازد، اما نتوانست روایت خوبی از این موضوع داشته باشد و جزو کمدی‌های شکست خورده در سال ۹۹ قرار می‌گیرد.

موفق‌ترین سریال‌های کمدی سال

بازیگران باسابقه سریال مانند مهدی هاشمی و لعیا زنگنه نیز بازی متوسطی داشتند و نتوانستند مانند شبنم مقدمی و هادی حجازی‎‌فر در «دوپینگ»، رضایت مخاطب را حداقل درباره عملکرد خودشان جلب کنند. «کامیون» آمار ۲۷ درصد مخاطب را ثبت کرد.

نون خ ۲ / شبکه یک

سعید آقاخانی با سریال «نون. خ» بازگشت بسیار موفقی به تلویزیون داشته است. اکنون خانواده «نورالدین خانزاده» نیز مانند خانواده «نقی معمولی» برای مخاطب جذاب شده‌اند و «نون. خ» مانند «پایتخت» ادامه‌دار شده است. آقاخانی که علاوه بر کارگردان به عنوان بازیگر نیز در سریال حضور دارد با استفاده از موقعیت‌های کمدی خوب، استفاده از لهجه و کنایه‌های انتقادی به موضوعات مختلف، «نون. خ ۲» را نیز به اثری محبوب نزد مخاطبان تبدیل کرد.

موفق‌ترین سریال‌های کمدی سال

او روایت خوبی از فرهنگ مردم کرمانشاه و کردستان داشته و در نقش یک پدر مهربان و آبرومند که معتمد اهالی روستاست بازی خوبی داشته است. «نون خ ۲» کمی بیشتر از ۵۶ درصد بیننده داشت.

زیرخاکی / شبکه یک‌
‌می‌توان مجموعه «زیرخاکی» ساخته جلیل سامان را جزو مجموعه‌های محبوب در سال ۹۹ دانست. قصه جذاب، گروه بازیگران و فضاسازی خوب سریال باعث شد این سریال مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد. پژمان جمشیدی در این مجموعه با ایفای نقش «فریبرز» روی دیگری از استعداد خود در بازیگری و کمدی را نشان داد و مورد تحسین قرار گرفت.

موفق‌ترین سریال‌های کمدی سال

منبع:روزنامه خراسان

انتهای پیام/1404

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان