۲۴/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۶ جمعه

صبح قزوین ۸زندانی جرائم غیرعمد در قزوین آزاد شدند
کد خبر: ۳۴۷۹۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ ساعت: ۱۳:۱۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل زندان‌های استان:

۸زندانی جرائم غیرعمد در قزوین آزاد شدند

مدیرکل زندان‌های استان قزوین از آزادی هشت زندانی نیازمند جرائم غیرعمد در اجرای پویش نذر هشتم در استان قزوین خبر داد.

۸زندانی جرائم غیرعمد در قزوین آزاد شدند

حمیدرضا جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: پویش نذر هشتم با موضوع آزادی هشت نفر زندانی نیازمند، به همت قرارگاه فرهنگی و جهادی حضرت مهدی(عج) بسیج سازندگی تهران بزرگ در زندان مرکزی قزوین اجرا شد.

وی افزود: اجرای طرح پویش نذر هشتم به نیت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در هشتم هر ماه در زندان‌های استان اجرا می‌شود که این ماه شامل تعدادی از زندانیان استان قزوین شد.

مدیرکل زندان‌های استان قزوین بیان کرد: در اجرای این طرح ارزشمند و معنوی هشت نفر از زندانیان نیازمند از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

جهانگیری افزود: در این طرح علاوه بر آزادسازی زندانیان، از منزل چهار خانواده زندانی بازدید و ضمن دیدار با خانواده آن‌ها و اهداء بسته معیشتی و کارت هدیه، نسبت به رفع مشکلات آن‌ها اقدام شد.

وی عنوان کرد: امیدواریم با اجرای چنین طرح‌هایی و انعقاد تفاهم نامه با دستگاه‌ها و موسسه‌های خیریه بتوانیم تعدادی بیشتری از زندانیان غیرعمد را آزاد کنیم.

گفتنی است؛ قرارگاه جهادی حضرت مهدی(عج) یکی از مجموعه‌های وابسته به سازمان بسیج سازندگی است و ۵۰گروه جهادی و هزار و ۵۰۰بسیجی را در ۳۱استان کشور ساماندهی کرده است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان