۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۵۰۰واحد اداری مشمول اخطار مصرف شدند/ افزایش میزان مصرف گاز در بهمن‌ماه
کد خبر: ۳۴۷۹۰۶ نویسنده: اسماعیل مفرد بوشهری تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ ساعت: ۱۲:۴۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت گاز درمصاحبه با صبح قزوین:

۵۰۰واحد اداری مشمول اخطار مصرف شدند/ افزایش میزان مصرف گاز در بهمن‌ماه

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: در قالب اجرای طرح پایش دمای ادارات و ارگان‌های دولتی تاکنون یک هزار و ۶۷۱واحد از ادارات در سطح استان قزوین پایش شدند که از این میزان به ۵۰۵مورد اخطار داده شده است.

۵۰۰واحد اداری مشمول اخطار مصرف شدند/ افزایش میزان مصرف گاز در بهمن‌ماه

اسماعیل مفرد بوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، درباره میزان مصرف گاز مشترکین قزوینی با توجه به فصل سرما اظهار کرد: میزان مصرف گاز طی پنج‌روز نخست بهمن ماه سال جاری ۶۷۰میلیون مترمکعب بوده که نسبت به پنج روز آخر دی ماه سه میلیون مترمکعب افزایش داشته است.

وی افزود: از زمان اجرایی شدن مصوبه شورای اقتصاد از سال ۹۵ مبنی بر تسهیل گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی غیرعمده، شرکت گاز استان قزوین توانست با انجام برنامه ریزی لازم نسبت به گازدار کردن ۳۰۰واحد صنعتی و تولیدی اقدام کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین بیان کرد: مطابق طرح سالانه‌ی بسیج شرکت ملی گاز ایران، پایش دمای ادارات و ارگان‌های دولتی از ۲۹ آذرماه به کلیه‌ ادارات گاز شهرستان‌ها ابلاغ شده تا نسبت به اجرای این طرح اقدام کنند.

۸۹درصد خانوار روستایی قزوین از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند

وی عنوان کرد: در این راستا تاکنون یک هزار و ۶۷۱واحد از ادارات در سطح استان قزوین پایش شدند که از این میزان به ۵۰۵مورد اخطار داده شده است.

بوشهری ابراز کرد: یکی از سیاست‌های شرکت گاز قزوین تحویل حداکثری گاز به نیروگاه شهید رجایی است که در سال جاری بیش از یک میلیارد و هشتصد میلیون مترمکعب بوده؛ اگرچه در فصل سرما اولویت مصرف با مشترکین خانگی است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۰۰درصد خانوار شهری و ۸۹درصد خانوار روستایی در سطح استان قزوین از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، گفت: بازدید از ادارات دولتی به منظور کنترل مصرف بهینه گاز از برنامه‌هایی است که به منظور مدیریت مصرف گاز در دست اقدام شرکت گاز قرار دارد.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: اجرای طرح ملی بهینه‌سازی موتورخانه واحد‌های مسکونی و تجاری به صورت رایگان، چاپ و نصب بنر مصرف بهینه در سطح شهر، اجرای طرح تشویقی تخفیف ویژه گازبها برای مشترکین کم‌مصرف و‌ حضور در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی از دیگر در دست اقدام است.

انتهای پیام /1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان