۲۴/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۶ جمعه

صبح قزوین بهره‌برداری از ۵۵۷ پروژه همزمان با دهه مبارک فجر در قزوین
کد خبر: ۳۴۷۹۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ ساعت: ۱۲:۲۱ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین خبرداد

بهره‌برداری از ۵۵۷ پروژه همزمان با دهه مبارک فجر در قزوین

استاندار قزوین گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی تعداد ۵۵۷پروژه با ارزش ریالی بالغ بر ۷ هزار و ۵۶۲ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از ۵۵۷ پروژه همزمان با دهه مبارک فجر در قزوین

هدایت الله جمالی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح استان قزوین در ایام دهه فجر اظهار کرد: تا پایان سال ده‌ها پروژه در حوزه‌های صنعتی، عمرانی، شهری و طرح‌های آبرسانی و بخش انرژی با حضور مسئولان کشوری افتتاح می‌شود.

 وی افزود: به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی تعداد ۵۵۷پروژه با ارزش ریالی بالغ بر ۷هزار و ۵۶۲میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد که این طرح‌ها در سه حوزه امور زیربنایی و عمرانی، امور اقتصادی و امور فرهنگی_اجتماعی اختصاص یافته‌اند.

استاندار قزوین تصریح کرد: در امور زیربنایی و عمرانی تعداد ۳۷۰پروژه با اعتباری بالغ بر ۲هزار و ۴۸۹میلیارد ریال،  امور اقتصادی ۱۰۴پروژه با اعتباری بالغ بر ۴هزار و ۵۴۱میلیارد ریال و در امور فرهنگی_اجتماعی ۸۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۳۱ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی در ادامه گفت: این طرح‌ها زمینه اشتغال ۷هزار و ۳۰۲نفر را فراهم نموده‌اند که ۳هزار و ۲۲۲نفر بطور مستقیم و ۴هزار و ۸۰نفر بطور غیرمستقیم مشغول بکار می‌شوند و میانگین مدت زمان اجرای پروژه‌ها ۱۴ ماه است.

جمالی‌پور در پایان عنوان کرد: پروژه صنایع مس طارم با اعتباری بیش از ۳۵۱میلیارد تومان و اشتغال زایی مستقیم ۳۰۰نفر تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان