۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین نظارت‌ها بر بازار تشدید شود/ دستگاه‌ها کم‌کاری مدیران را گزارش دهند
کد خبر: ۳۴۷۸۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ ساعت: ۱۸:۲۰ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

نظارت‌ها بر بازار تشدید شود/ دستگاه‌ها کم‌کاری مدیران را گزارش دهند

استاندار قزوین گفت: دستگاه‌ها می‌خواهم که درباره مدیری که کم کاری می‌کند گزارش دهند و درباره حقوق مردم شوخی نکنند و برخورد قانونی با مدیران ضعیف و متخلفان در بازار صورت گیرد.

نظارت‌ها بر بازار تشدید شود/ دستگاه‌ها کم‌کاری مدیران را گزارش دهند

به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح‌قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در ستاد تنظیم بازار استان قزوین که عصر امروز(شنبه) در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه‌ها باید بحث نظارت‌ها در بازار را جدی بگیرند تا ما به دنبال جریمه نرویم.

وی افزود: جریمه‌ای که نتواند بر کنترل قیمت‌ها موثر باشد، ارزشی ندارد لذا کنترل و نظارت بر بازار باید براساس ابزاری باشد که شرایط را اصلاح کند و ما از اتاق اصناف برای نظارت بر اتحادیه‌ها و از اتحادیه‌ها هم برای کنترل زیرمجموعه‌های خود انتظار داریم.

این مقام مسئول با بیان اینکه اگر بازار کنترل نشود دامن همه ما را می‌گیرد و گرفتاری ایجاد می‌شود، اذعان کرد: نباید به خاطر مسائل منفعت و رای‌گیری‌ها نسبت به شرایط بی‌توجهی شود، لذا اتاق اصناف باید نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی را جدی کنند و کنترل قیمت‌ها هم براساس لیبل‌های قیمت روی کالا انجام شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: اگر بی‌تفاوتی در کنترل قیمت‌ها اتفاق بی‌افتد قطعا مردم از این عصبانی و ناراضی می‌شوند چراکه هرج و مرج در بازار قابل پذیرش نیست و مردم را پرخاشگر و عصبانی می‌کند؛ از سازمان صمت انتظار دارم جدی نظارت کنند و با اتحادیه‌هایی که کار را رها کرده‌اند برخورد شود.

برخورد قانونی با متخلفان در بازار

وی با بیان اینکه باید با صنوف متخلف برخورد شود، عنوان کرد: شرایط طوری است که ما در جلسه تنظیم بازار قیمت‌ها را تعیین می‌کنیم اما بعد از مردم گزارش می‌آید که فروشگاه‌ها تخم مرغ را ۱۵۰۰ تومان عرضه می‌کنند که باید با آدم‌های زیاده‌خواه برخورد کنیم چراکه بی‌تفاوتی به حق‌الناس است چون مردم اختیارات خود را به ما دادند و شرعا باید به وظایف خود عمل کنیم.

جمالی‌پور تصریح کرد: از دستگاه‌ها می‌خواهم که درباره مدیری که کم کاری می‌کند گزارش دهند و درباره حقوق مردم شوخی نکنند و برخورد قانونی با مدیران ضعیف و متخلفان در بازار صورت گیرد.

وی در پایان گفت: کشور ما تحریم است که این موضوع را همه قبول داریم اما آشفتگی بازار فراتر از تحریم را قبول نداریم، چراکه امروز در بعضی مواقع گرانی‌ها و اختلال در توزیع کالا بیشتر از تحریم اتفاق می‌افتد که قابل پذیرش و توجیه نیست لذا در این برهه همه باید کمک کنیم.

انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان