۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین اقتدار امروز ایران به‌واسطه دستاوردهای انقلاب است/مشکلات با انتخاب آگاهانه در انتخابات آینده رفع می‌شود
کد خبر: ۳۴۷۸۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ ساعت: ۱۷:۱۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین:

اقتدار امروز ایران به‌واسطه دستاوردهای انقلاب است/مشکلات با انتخاب آگاهانه در انتخابات آینده رفع می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین گفت: رسانه‌ها باید مردم را آگاه کنند و امید دهند؛ اگر در انتخابات آینده یک انتخاب آگاهانه داشته باشیم، مشکلات کنونی قابل حل است و ما مشکل لاینحل نداریم به شرط اینکه مردم در انتخابات دقت بیشتری داشته باشند.

اقتدار امروز ایران به‌واسطه دستاوردهای انقلاب است/مشکلات با انتخاب آگاهانه در انتخابات آینده رفع می‌شود

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح‌قزوین، حجت الاسلام علی معبودی در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز(شنبه) در سالن جلسات روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین برگزار شد، با بیان اینکه امام راحل تجسم انسان کامل بود، اظهار کرد: مقام معظم رهبری براساس بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند که ما انقلاب را از صفر شروع کردیم و بعد از پیروزی هم دو کانون اصلی شرق و غرب در مقابل ما ایستادند اما به برکت انقلاب اسلامی شاهد بودیم که قدرت شرق فروپاشید.

وی افزود: اکنون کانون دو قدرت هم آمریکاست که شاهد افول آن هستیم، چراکه این کشور از نظر اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و نفوذ بین‌المللی در یک وضعیت بسیار بحرانی قرار دارد و از نظر نظامی هم در هر جنگی ورود کرده شکست خورده است؛ انتخابات اخیر هم یک آبروریزی بزرگ برای امریکا بود که این دشمن هم در حال سقوط است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی اذعان کرد: قبل از انقلاب قدرت خرید مردم پایین بود و ۴۸درصد هم زیر خط فقر زندگی می‌کردند که شرایط کنونی قابل مقایسه با گذشته نیست.

نیروهای جهادی پای کار حل مشکلات مردم

وی ادامه داد: امروز مشکلاتی داریم که بخشی مربوط به بیرون از مرزها و دیگری مربوط به درون مرزهاست به طوری که دشمنان بیرونی سعی کردند همه راه‌ها را به روی ما ببندند و مشکلات درونی هم به خاطر حضور برخی مسئولان و مدیران است که دارای کارایی و مدیریت جهادی نیستند.

این مقام مسئول تاکید کرد: حضور نیروهای جهادی در حوزه دفاعی و نظامی باعث شده که از مرز بازدارندگی هم عبور کردیم و یک حصار قوی نظامی به دور کشور کشیده شده است، لذا هر جا روحیه و تفکر جهادی ظهور کرده ما موفق شدیم اما برخی مدیران بر اثر جنگ روانی در دوره انتخابات وارد می‌شوند و بعد هم برای مردم مشکلاتی ایجاد می‌کنند.

وی عنوان کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در بُعد سیاسی این است که شاهد حضور مردم در عرصه‌های مختلف بودیم به طوری که اکنون مردم سالاری ما در دنیا بی‌نظیر است و استقلال در سیاست خارجی که خیلی‌ها می‌خواستند آن را به انحراف بکشانند، اما به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری این مسیر حفظ شد.

زن ابزار لذت جویی برای پهلوی بود

معبودی در ادامه تاکید کرد: در حوزه فرهنگی هم دستاوردهای بسیاری داشتیم که مهمترین آن نفی مظاهر فرهنگی غرب در مقابل مظاهر فرهنگی اسلامی است و امروزه نگاه نظام در حوزه فرهنگی از منظر ملی و دینی است؛ در حوزه زنان هم دستاوردهای بزرگی داشتیم به طوری که پهلوی زن را ابزاری برای لذت‌جویی استفاده می‌کرد، اما امروزه این نگاه در نظام جمهوری اسلامی تغییر کرده و شاهد هستیم که زنان در مشاغل مختلف حضور دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین بیان کرد: حوزه بهداشت و درمان امروز کشور ما به هیچ عنوان قابل مقایسه با قبل از از انقلاب نیست، به طوری که امید به زندگی به ۷۴ سال رسیده و بیش از ۱۵۰ هزار پزشک در سطح کشور داریم و ۹۸ درصد از داروها ساخت داخل است و امروز بیش از ۹۵درصد جمعیت کشور تحت پوشش بیمه درمانی هستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در حوزه دستاوردهای کشاورزی اکنون به جایگاهی رسیدیم که خودکفا شده ایم، اما در گذشته وابسته به خارج بودیم اما امروز با یک انقلاب در این حوزه مواجه هستیم؛ در بحث صنعت پیشرفت چشمگیری داشتیم به طوری که در حوزه پتروشیمی سالانه ۳۸ میلیون تن تولید داریم درحالی که قبل از انقلاب چهار میلیون تن در سال بود. 

مشکل لاینحل در کشور نداریم

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب، ایران پنجمین کشور جهان در ذخایر طبیعی، چهارمین کشور در ذخایر نفتی، دومین کشور در منابع گاز، بیستمین جایگاه را در طلا دارد؛ ایران نهمین کشور از نظر تعداد کتاب منتشر شده پس از انقلاب و دهمین کشور از نظر بودجه آموزش و پرورش در جهان است به طوری که در رشد باسوادان در جایگاه اول جهان قرار دارد.

معبودی با بیان اینکه ما قبل از انقلاب هیچ رتبه‌ای در جهان نداشتیم و این رتبه‌ها به برکت انقلاب به دست آمده است، اظهار کرد: ما پنجمین کشور جهان از نظر زمین‌های کشاورزی هستیم و رتبه اول را صادرات سیمان داریم و جایگاه‌های مختلف دیگر که همه دنیا بر آن اعتراف می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین تاکید کرد: باید در ایام دهه فجر تمام این دستاوردها را برای جامعه تبیین کرد و اینگونه نباشد که مردم تصور کنند که انقلاب برای ما کاری نکرده است؛ مطمئن باشید که اگر رژیم پهلوی تداوم داشت قطعا امروز شرایط ایران بدتر از کشورهایی همچون مصر می‌شد.

وی در پایان گفت: رسانه‌ها باید مردم را آگاه کنند و امید دهند؛ اگر در انتخابات آینده یک انتخاب آگاهانه داشته باشیم، مشکلات کنونی قابل حل است و ما مشکل لاینحل نداریم به شرط اینکه مردم در انتخابات دقت بیشتری داشته باشند. انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان