۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برنامه‌های دهه فجر با رنگ و بوی فاطمی برگزار می‌شود/ توزیع ۵۰۰سری جهیزیه بین نوعروسان قزوینی
کد خبر: ۳۴۷۸۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ ساعت: ۱۶:۱۲ ↗ لینک کوتاه

معاون اجرایی سپاه استان قزوین:

برنامه‌های دهه فجر با رنگ و بوی فاطمی برگزار می‌شود/ توزیع ۵۰۰سری جهیزیه بین نوعروسان قزوینی

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: در راستای اجرای نهضت کمک‌ مومنانه ۵۰۰ سری جهیزیه در سطح شهرستان‌های استان قزوین در بین زوج‌های جوان نیازمند به ارزش ۱۰تا۲۰ میلیون تومان توزیع خواهد شد.

برنامه‌های دهه فجر با رنگ و بوی فاطمی برگزار می‌شود/ توزیع ۵۰۰سری جهیزیه بین نوعروسان قزوینی

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، سرهنگ حمزه برین در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز(شنبه) به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب در سالن جلسات روابط عمومی سپاه قزوین برگزار شد با بیان اینکه سه انقلاب فرانسه، روسیه و انقلاب اسلامی در تراز هم شکل گرفتند، اظهار کرد: هر کدام از این انقلاب‌ها با شعاری که داشتند قیام کردند که انقلاب اسلامی از حیث ماهیتی و هویتی با این دو انقلاب تفاوت دارد، چراکه مردم هم انقلاب را شکل داده و هم تداوم دادند.

وی افزود: اینکه بخواهیم فقط دستاوردهای مادی را بیان کنیم باعث ایجاد شائبه در جامعه می‌شود لذا دستاوردهای معنوی موتور محرکه دستاوردهای مادی است که اولین آن ایجاد مردم سالاری دینی بود و نظام ما مبتنی بر مردم و اسلام تشکیل شد.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: دومین محور مشارکت سیاسی مردم است که حضور ملت ایران در عرصه‌های سیاسی یک مشارکت کم نظیر و بی‌نظیر است و سومین محور که به برکت انقلاب اسلامی رقم خورد بحث گسترش مسائل اخلاقی و دینی است.

این مقام مسئول عنوان کرد: چهارمین دستاورد انقلاب از بین بردن ماهیت طبقاتی دولت و مردم است که در گذشته این فاصله بین مردم و پادشاهان وجود داشت و اکنون ایجاد برابری نسبی فرصت‌ها را شاهد هستیم به طوری که خدمات نظام در کل کشور برنامه‌ریزی و اجرایی می‌شود.

برین تصریح کرد: ایجاد آزادی بیان با ایجاد تشکل‌ها و انجمن‌های مختلف پس از انقلاب اسلامی در کشور رقم ‌خورد و امروز مردم در همه سطوح می‌توانند از مسئولین و نظام انتقاد کنند؛ ایران اسلامی امروز در راهبردهای بین‌المللی نقش ایفا می‌کند و همچنین پاسداشت هویت ملیت‌ها و اقلیت‌ها در کشور اتفاق می‌افتد به طوری که قومیت‌ها و مذاهب قدرت بیان دارند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی باعث رشد خودباوری و شکوفایی ملت ایران شده است، اذعان کرد: اگر امروز مسئولی راه را اشتباه رفته به خاطر فهم نادرست او از انقلاب است که در این مسیر می‌توانیم خود را رشد دهیم؛ در دهه فجر امسال نبود حاج قاسم برای همه ما سخت است و امیدواریم ادامه دهنده راه او باشیم.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر چون کوه استواراست، ابراز کرد: برای ایام دهه فجر امسال در استان برنامه‌های مختلفی داریم به طوریکه 500 برنامه و سه هزار فعالیت پیش‌بینی شده است و فردا در اولین روز از دهه فجر جشن انقلاب و حضور در مزار شهدا همراه با رژه موتوری از مقابل لشکر را خواهیم داشت.

این مقام مسئول با اشاره به زنگ انقلاب در مدارس استان اضافه کرد: امسال باتوجه به مصادف شدن میلاد حضرت زهرا(س) با ایام دهه فجر برنامه‌ها رنگ و بوی فاطمی به خود خواهد گرفت و جشن‌های محله‌محور و مسجد محور را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پایگاه‌های بسیج خواهیم داشت.

برین یادآور شد: دیدار با ائمه جمعه در سطح استان با حضور نیروهای مسلح را خواهیم داشت و کاروان‌های دوچرخه‌سواری و موتورسواری هم در سطح شهر و هم در مقابل بیمارستان‌ها در راستای تکریم کادر بهداشت و درمان پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه نهضت روشنگری به عنوان یک اصل در ایام دهه فجر اجرا می‌شود، گفت: در روز 22 بهمن هم رژه موتوری و خودرویی که حرکتی مردمی است را به جای راهپیمایی خواهیم داشت؛ امروز دشمن درصدد تزریق ناامیدی در جامعه است که باید با روشنگری و رفع شبهات آن را خنثی کرد.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: امروز نباید گله‌مندی‌ها را به پای انقلاب گذاشت بلکه به خاطر بی‌خردی و سوء مدیریت برخی مدیران و مسئولین است که دین خود را نسبت به شهدا ادا نکردند.

این مقام مسئول تاکید کرد: امروز همه ما باید در مسیر پیشبرد اهداف اسلام تلاش کنیم؛ همان گونه که شهید سلیمانی با کمترین امکانات در این راه ایستادگی کرد و بزرگترین دستاوردها را برای نظام، انقلاب و مردم داشت.

برین با اشاره به فضاسازی شهری در دهه فجر ابراز کرد: طبق بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال باید سر درب منازل به پرچم جمهوری اسلامی ایران مزین شود چراکه حفظ این ارزش‌ها موجب ارتقاء انرژی ایستادگی و مقاومت در مردم می‌شود.

وی عنوان کرد: برگزاری اردوهای جهادی در قالب‌های مختلف، خدمات مشاوره حقوقی، عطرافشانی مزار شهدا در سراسر استان در روز پنج شنبه، اجرای طرح امنیت بخشی در محلات توسط بسیج رضویون، نورافشانی در شب پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌ها است.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان گفت: در راستای اجرای نهضت کمک‌ مومنانه 500سری جهیزیه در سطح شهرستان‌های استان قزوین در بین زوج‌های جوان نیازمند به ارزش 10تا 20 میلیون تومان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان