۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین کاهش ۷۲درصدی جرائم کلاهبرداری اینترنتی در تاکستان
کد خبر: ۳۴۷۸۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ ساعت: ۱۲:۱۱ ↗ لینک کوتاه

دادستان تاکستان خبر داد

کاهش ۷۲درصدی جرائم کلاهبرداری اینترنتی در تاکستان

دادستان تاکستان گفت: با توجه به اجرای طرح‌های جمع‌آوری سلاح و پایش فضای مجازی شاهد افزایش ۱۳درصدی کشفیات اسلحه و کاهش ۷۲ درصدی بزه کلاهبرداری اینترنتی در تاکستان بوده‌ایم.

کاهش ۷۲درصدی جرائم کلاهبرداری اینترنتی در تاکستان

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ حسین رجبی امروز(شنبه) در اولین گردهمایی شناخت ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان تاکستان در راستای احیاء حقوق عامه از منظر بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول قضائی که با حضور مدیران قضائی و مدیران دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در 10ماهه سال جاری قریب به دو هزار برنامه و طرح در زمینه احیاء حقوق عامه در شهرستان تاکستان توسط 32دستگاه متولی اجرا و از این تعداد 125طرح توسط دادستانی شهرستان تدوین، ابلاغ و اجرا شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این جلسه، شناخت ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان تاکستان، تقدیر از دستگاه‌هایی که بیشترین عملکرد را در حوزه احیاء حقوق عامه داشته‌اند و همچنین ترسیم نقشه راه برای سال 1400 در راستای اجرای بهتر حقوق عامه است.

دادستان و انقلاب شهرستان تاکستان با اشاره به برخی از طرح‌های شهرستان تاکستان که به صورت کشوری اجرا شده، ابراز کرد: طرح رفع توقیف از موتور سیکلت‌های توقیفی، تشکیل قرارگاه جهش تولید و اشتغالزایی برای ۱۵۰۰نفر در شهرستان تاکستان، تشکیل قرارگاه پیشگیری از سرقت با ایجاد گشت رضویون و گشت باغات که منجر به کاهش 62درصدی سرقت از باغات شده نیز از جمله این طرح‌هاست.

این مقام مسئول تصریح کرد: نتایج اجرای این طرح‌ها موجب کاهش 51درصد جرائم خشن، کاهش 31درصدی محکومیت کیفری، کاهش 60درصدی سرقت از باغات، کاهش 50درصدی جرائم اینترنتی، کاهش 17درصدی جمعیت کیفری زندان (ورودی)، افزایش 22درصدی سازش در پرونده‌های کیفری، کاهش 85درصدی مطالبات عمومی کارگران از طریق تجمع و افزایش 53درصدی رفع تصرف از اراضی ملی به نسبت سال قبل در شهرستان تاکستان شده است.

رجبی با بیان اینکه جرائمی از قبیل سرقت مسلحانه و آدم ربایی کاهش 100 درصدی را داشته‌اند، گفت: با توجه به اجرای طرح‌های جمع‌آوری سلاح و پایش فضای مجازی شاهد افزایش 13درصدی کشفیات اسلحه و کاهش 72 درصدی بزه کلاهبرداری اینترنتی در تاکستان بوده‌ایم.
انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان