۲۴/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۶ جمعه

صبح قزوین راه‌اندازی ۵۳مرکز مثبت زندگی در ایام دهه فجر
کد خبر: ۳۴۷۸۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ ساعت: ۱۰:۵۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بهزیستی استان قزوین خبرداد

راه‌اندازی ۵۳مرکز مثبت زندگی در ایام دهه فجر

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: ۵۳واحد غیردولتی تحت عنوان مراکز مثبت زندگی برای ارائه مجموعه‌ای از خدمات سطح یک سازمان بهزیستی در دهه مبارک فجر راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی ۵۳مرکز مثبت زندگی در ایام دهه فجر

علیرضا وارثی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به بند چهار ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و بند چهار ماده ۵۷ قانون احکام دائمی به منظور سازماندهی شبکه‌ای و ارائه خدمات بر پایه عدالت، ۵۳واحد غیردولتی تحت عنوان مراکز مثبت زندگی برای ارائه مجموعه‌ای از خدمات سطح یک سازمان بهزیستی در قالب ۲۲خدمت با محوریت مددکاری اجتماعی و در بستر فناوری و بهتر زیستن آحاد جامعه در دهه مبارک فجر راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: اهداف مهم ایجاد این مراکز تسهیل دسترسی گروه‌های هدف به خدمات سازمان، توزیع عادلانه، ارائه خدمات متمرکز، ارتقاء کیفیت خدمات، کاهش بهای تمام شده، کاهش زمان و مسافت مراجعه مددجو، پاسخگویی، دریافت خدمات سطح یک و افزایش رضایت مندی مردم است.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین تصریح کرد: توزیع جغرافیایی پرونده‌ها، تکریم ارباب رجوع بر اساس توجه به ارزش‌ها و فرهنگ‌های هر منطقه و دسترس پذیری آسان از دیگر اهداف این طرح است.

وی در پایان گفت: تأمین نیروی انسانی شاغل در هر یک از مراکز مثبت زندگی بر اساس رشته‌های مرتبط با سازمان و با انجام مصاحبه صورت می‌گیرد و پرونده‌های اختصاص یافته به صاحب امتیاز هر مرکز ۴۵۰پرونده است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان