۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین قدرت پرستی و مقام پرستی امروز ما را غافلگیر کرده است
کد خبر: ۳۴۷۸۰۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۹ ساعت: ۱۷:۰ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

قدرت پرستی و مقام پرستی امروز ما را غافلگیر کرده است

استاندار قزوین گفت: قدرت پرستی و مقام پرستی امروز ما را غافلگیر کرده است؛ نیاز داریم به ارزش‌های بنیادین انقلاب توجه کنیم چراکه اگر این موارد به عنوان محور قرار نگیرد، نمی‌توانیم در سایر حوزه‌ها موفق باشیم.

قدرت پرستی و مقام پرستی امروز ما را غافلگیر کرده است

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور امروز(پنج شنبه) در جلسه شورای اداری استان قزوین که در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل پیروز شد که نتیجه آن عزت و سربلندی برای جمهوری اسلامی ایران است و یکی از علل پیروزی انقلاب اسلامی؛ حاکم بودن ارزش‌ها و اخلاق بود.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ممانعت از ورود استعمار و استثمار به کشور را رقم زد و امروز به برکت انقلاب اقدامات بزرگی در کشور رقم خورده است؛ درحالیکه قبل از پیروزی انقلاب، توانایی ساخت کوچکترین زیربناها را نداشتیم اما امروز به برکت انقلاب، کشور قدرتمند شده و به درجه خوداتکایی رسیده‌ایم.

استاندار قزوین بیان کرد: امروز کشور در عرصه‌های عمرانی و آبادانی مستقل است و در بخش‌های مختلف پروژه‌های بزرگی دنبال می‌شود؛ هرجا نسبت به یکدیگر اعتماد و از هم حمایت کردیم توانستیم به موفقیت برسیم که نمونه آن را می‌توان در دوران هشت سال دفاع مقدس مشاهده کرد؛ زیرا در هر صحنه‌ای انسجام شکل بگیرد افتخارآفرینی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه امروز در تمام عرصه‌ها توانمند هستیم، گفت: حاکمیت ارزش و اخلاق پایه انقلاب اسلامی است و آنچه امروز ما را به عقب بر می‌گرداند عدم توجه به این دوعنصر مهم است و اگر این دوعنصر جایگاه خود را در جامعه پیدا نکند سایر اقدامات مهم درنظرگرفته نمی‌شود.

جمالی‌پور یادآور شد: امروز در حوزه اخلاق بازگشت به عقب داریم و برای کسب مقام و پست به روش‌های مختلف به بی‌اخلاقی اقدام می‌کنیم که نیاز است توجه جدی به آن شود.

وی تصریح کرد: قدرت پرستی و مقام پرستی امروز ما را غافلگیر کرده است؛ نیاز داریم به ارزش‌های بنیادین انقلاب توجه کنیم چراکه اگر این موارد به عنوان محور قرار نگیرد نمی‌توانیم در سایر حوزه‌ها موفق باشیم و قطعا با ارزش‌های انقلاب فاصله خواهیم گرفت.

استاندار قزوین بیان کرد: اقدامات دشمن علیه کشور برگرفته از اتفاقات داخلی است و تهدیداتی که جمهوری اسلامی با آن مواجه است منشا گرفته از اتفاقات داخل کشور است.

جمالی‌پور در پایان ضمن تاکید مدیران به رعایت قانون یادآور شد: زمینه توسعه هر جامعه قانون‌مداری است که نیاز است به آن توجه شود.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان