۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین جمع‌آوری ۱۴میلیارد کمک نقدی و غیرنقدی در ایام کرونا/ ادارات قزوین معاملات خود را در «سپاد» ثبت کنند
کد خبر: ۳۴۷۸۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۹ ساعت: ۱۶:۱۵ ↗ لینک کوتاه

گزارش صبح‌قزوین از برگزاری شورای اداری در استان قزوین؛

جمع‌آوری ۱۴میلیارد کمک نقدی و غیرنقدی در ایام کرونا/ ادارات قزوین معاملات خود را در «سپاد» ثبت کنند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: حدود ۱۰ میلیارد تومان کمک نقدی و ۴ میلیارد تومان کمک غیرنقدی توسط کمیته مشارکت مردمی ستاد استانی جمع‌آوری شد.

جمع‌آوری ۱۴میلیارد کمک نقدی و غیرنقدی در ایام کرونا/ ادارات قزوین معاملات خود را در «سپاد» ثبت کنند

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، پیمان نامدار در جلسه شورای اداری استان قزوین که امروز(پنج شنبه) در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، با بیان اینکه امروز پنجمین روز بدون فوتی کرونا را در استان قزوین تجربه کردیم، اظهار کرد: امیدواریم شرایط موجود تا ورود واکسن به استان ادامه داشته باشد؛ قزوین به لحاظ میانگین سنی دارای رتبه‌‌ بالا نسبت به سایر استان‌هاست و موقعیت جغرافیایی ما به لحاظ قرارگرفتن در مسیر پرتردد موجب شده تا شرایط خاصی را داشته باشیم.

وی افزود: قزوین به علت کارگری بودن و تعدد سفرهای مردمی به استان‌های همجوار از جمله البرز، گیلان و تهران دارای شرایط حساسی است که البته همکاری ارگان‌های مختلف موجب شده امروز در شرایط مناسب‌تری در شیوع کرونا قرار داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: در ساختار مدیریت بیماری کرونا، ستادملی مدیریت کرونا تشکیل شد و متناسب با آن کمیته‌های مختلف شکل گرفت که قرارگاه عملیاتی به آن اضافه شد و در ستاد استانی ۶۰جلسه برگزار و ۸۶۳مصوبه شکل گرفته است.

این مقام مسئول یادآور شد: در همان ابتدای شیوع کرونا در اسفندماه سال گذشته، ما جزو استان‌هایی بودیم که توانستیم مواد ضدعفونی مازاد نیاز استان قزوین را تولید و حدود ۱۲هزار لیتر الکل به استان‌های دیگر ارسال کنیم؛ همچنین بیش از ۹۷درصد دستکش و ماسک در استان تولید شد.

نامدار اذعان کرد: کنترل نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها توسط کمیته‌های مربوطه انجام می‌شود و کمیته اطلاع رسانی با هدف اطلاع رسانی شفاف و درست به مردم شکل گرفت؛ حدود ۱۰میلیارد تومان کمک نقدی و چهار میلیارد تومان کمک غیرنقدی توسط کمیته مشارکت مردمی ستاد استانی جمع‌آوری شد.

وی در پایان گفت: باید توجه کنیم کرونا هنوز تمام نشده است لذا از تمام مدیران و مسئولان درخواست داریم نسبت به نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی در ادارات ‌و آموزش پرسنلی و خانواده‌ها اهتمام لازم داشته باشند.

عبدالله آقاعلیخانی در ادامه این جلسه اظهار کرد: سامانه رسیدگی به شکایات ادارات فعال است و درخواست داریم همه ادارات به این سامانه توجه کنند؛ شهرداری قزوین، شرکت برق، استانداری، شرکت آب و فاضلاب و پست بانک امتیازات خوبی را در سامانه رسیدگی به شکایات و پاسخگویی به مردم به خود اختصاص می‌دهند.

بازرس کل استان قزوین ادامه داد: همچنین سامانه پیگیری و استعلام الکترونیکی دولت(سپاد) در استان قزوین فعال است و از تمام دستگاه‌های استان انتظار می‌رود تمام معاملات خود را در آن ثبت کنند.

آقاعلیخانی بیان کرد: ثبت استعلامات در سامانه سپاد یک وظیفه قانونی است و همه مدیران باید معاملات خود را در آن ثبت کنند که زیرنظر دولت و قوه قضاییه است.

وی در پایان گفت: این انتظار از مدیران است که اموال خود را در سامانه اموال تکمیل کنند و هر دستگاهی نسبت به اموال خود آگاه داشته باشد.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان