۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین استمرار انقلاب اسلامی با حفاظت همه جانبه از آن امکان‌پذیر می‌شود
کد خبر: ۳۴۷۸۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۹ ساعت: ۱۴:۵۸ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

استمرار انقلاب اسلامی با حفاظت همه جانبه از آن امکان‌پذیر می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: باید امانت انقلاب را با همه عظمتش حفظ کنیم و خلاف از سوی هرکسی رخ می‌دهد باید جلوی آن گرفته شود.

استمرار انقلاب اسلامی با حفاظت همه جانبه از آن امکان‌پذیر می‌شود

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز(پنج شنبه) در دیدار با جلیلی، مدیر جدید حراست کل استان قزوین و معاونین وی با تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی قرار داریم که یادآور خاطرات معنوی، حماسی و ایام اللهی و اعجاز خداوند در روزگار ظلمت و تاریکی و در واقع انفجار نور بود.

وی افزود: پیش از انقلاب در واقع شاهد سلطه تمام قد امریکا بر کشور و نوکری تمام عیار مزدوران امریکایی به نام دولتی بودیم که هیچ اراده‌ای از خود نداشت و هر چه بود اراده اجانب و امریکا و صهیونیست‌ها بود و شیاطین بر ما مسلط شده بودند.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: در شرایط ظلمت و تاریکی پیش از انقلاب، عالمی به پا خواست و تنهای تنها فریاد انقلاب و بیداری ملت را سرداد. زمانی که امام راحل فعالیت‌های انقلابی خود با تکیه بر آیه "اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم" شروع کردند؛ حتی حوزه علمیه آمادگی نداشت و هنوز متوجه نبود که باید آرایش انقلابی به خود بگیرد.

وی با تاکید براینکه باید از حوادث گذشته عبرت بگیریم؛ عنوان کرد: برای پیروزی انقلاب بسیاری از مردم زندانی، شکنجه و شهید شدند؛ لذا ما باید برای حفظ و تداوم انقلاب تلاش کنیم. امانتی را که گذشتگان به خوبی حفاظت کردند اکنون به نسل کنونی واگذار شده و اینکه ما با این امانت چه می‌کنیم بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تاکید کرد: انقلابی که اکنون به دست ما رسیده باید طوری نشان دهیم که مردم بدانند آن دوران تبعیض‌ها، رانت خواری‌ها و اختلاف طبقاتی‌ها و اینکه مجرم جای مظلوم بنشیند یا مسئولی در مقابل تخلفات خود مصونیت داشته باشد، تمام شده است.

وی عنوان کرد: باید امانت انقلاب را با همه عظمتش حفظ کنیم، البته بعضا شاهد مسائلی هستیم که موجب تکدر خاطر می‌شود و پرسیده می‌شود مگر این مملکت نگهبان و حراست نداشت. باید خلاف از سوی هرکسی رخ می‌دهد جلوی آن گرفته شود، بسیجیان باید چشم بیدارِ امانتداری نظام و ارزش‌های دینی باشند.

عابدینی در پایان گفت: در بسیاری مواقع حضور بابرکت نیروهای حراست جلوی ناامنی‌ها و فساد را گرفته است. باید چشمان خود را به روی حقایق باز کنیم و نگذاریم بدی‌ها از کنار چشمان ما عبور کند و تا زمانیکه نفس می‌کشیم و زنده‌ایم کاری کنیم که پس از مرگ پشیمان از کارهای کرده و نکرده خود نشویم و از خداوند نخواهیم که برای جبران خطاهای گذشته، مجدد به دنیا برگردیم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان