۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مدیران بانکی کم‌کار در قزوین تغییر می‌کنند
کد خبر: ۳۴۷۷۹۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۸ ساعت: ۱۵:۵۱ ↗ لینک کوتاه

‍ استاندار قزوین:

مدیران بانکی کم‌کار در قزوین تغییر می‌کنند

استاندار قزوین گفت: برای تغییر و جابه‌جایی مدیران بانکی کم کار و کم توجه به پرداخت تسهیلات مصوب کرونا و اشتغال روستایی از طریق مکاتبه و درخواست با مرکز اقدام خواهیم کرد.

مدیران بانکی کم‌کار در قزوین تغییر می‌کنند

به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین، هدایت‌الله جمالی پور امروز(چهارشنبه) در نشست کارگروه امور اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان قزوین اظهار کرد: مدیران بانکی که در پرداخت تسهیلات مصوب عملکرد مناسبی داشته‌اند در شورای اداری استان قزوین معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی با انتقاد از طولانی شدن فرایند پرداخت تسهیلات مصوب حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا و مشاغل روستایی از سوی برخی بانک‌ها افزود: تا پایان بهمن ماه باید همه پرونده‌های موجود در بانک‌ها در این مورد تعیین تکلیف شوند و اگر مورد و مشکلی پیش روی پرداخت وام‌ها وجود دارد نیز باید مطرح و به سرعت حل شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه باید قدر زمان را بدانیم و برهمین اساس پرداخت تسهیلات به متقاضیانی که پرونده‌های خود را تکمیل کرده‌اند نباید بیش از یک ماهه به طول بیانجامد، ادامه داد: اگر پرونده‌ای از این تسهیلات پس از بهمن ماه روی میز مدیران بانک‌ها قرار داشته باشد، با مدیران بانک‌های متخلف برخورد می‌شود.

وی در ادامه بر جذب تسهیلات ۱۲درصدی جبران خسارت کرونا و معرفی متقاضیان از سوی دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: این تسهیلات نرخ مناسبی دارد و نباید دستگاه‌های مربوطه این فرصت را برای معرفی متقاضیان  وام از دست بدهند.

جمالی پور در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه مراقبت از اقتصاد کشور و ایجاد فرصت برای آن از وظایف مدیران دستگاه‌ها و بانک‌هاست، عنوان کرد: هر چقدر در این حوزه بکوشیم باعث رونق اشتغال و اقتصاد کشور شده و به ارتقای امنیت میهن خود کمک می‌کنیم.

مدیران حضور سرمایه گذار را فرصتی برای توسعه بیشتر کشور بدانند

وی اظهار کرد: باید بدانیم که هرگونه کوتاهی و کم کاری کارشناسان و مدیران در دستگاه‌های اجرایی، بر اقتصاد و توسعه کشور تاثیر منفی می‌گذارد و تبعات سوء اجتماعی و امنیتی را به دنبال دارد.

استاندار قزوین تاکید کرد: مدیران باید از اختیارات خود به منظور حل موانع و مشکلات سرمایه گذاران نهایت استفاده را ببرند و حضور سرمایه گذار را فرصتی برای توسعه بیشتر کشور بدانند.

وی با بیان اینکه باید سهم خود از پیشبرد توسعه کشور را درک کنیم، افزود: در یک دستگاه و سازمان از آبدارچی تا کارشناس تا معاون و رئیس در این خصوص ایفای نقش می‌کنند و اگر وظایف خود را به درستی انجام ندهد، پیشبرد امورات دستگاه و در نتیجه توسعه کشور با خلل و مانع روبرو می‌شود.

این مقام مسئول بیان کرد: برخی کشورهای منطقه که چند ده سال پیش با شتر رفت و آمد می‌کردند به ارزش و اهمیت سرمایه گذاری پی برده و با ایجاد فرصت‌های مناسب در این زمینه به پیشرفت‌های زیادی رسیده‌اند، در حالی که میهن اسلامی ما از جمله قزوین مملو از ظرفیت‌ها و فرصت‌های اقتصادی است که باید به آنها به طور جدی توجه کنیم و در این خصوص فرصت سوزی را کنار بگذاریم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان