۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین احتمال بازگشت به پیک بیماری کرونا در شهرستان تاکستان
کد خبر: ۳۴۷۷۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۷ ساعت: ۸:۷ ↗ لینک کوتاه

فرماندار تاکستان خبرداد

احتمال بازگشت به پیک بیماری کرونا در شهرستان تاکستان

فرماندار تاکستان گفت: با توجه به شرایط موجود و افزایش بیماران سرپایی و بستری در بیمارستان، احتمال بازگشت به پیک بیماری کرونا دور از انتظار نیست.

احتمال بازگشت به پیک بیماری کرونا در شهرستان تاکستان

رضا طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا متاسفانه تعداد زیادی از هموطنان، جان خود را از دست داده‌اند و در روزهای اخیر هرچند روند بیماری در شهرستان تاکستان نزولی بوده ولی این روند کاهشی به معنای پایان بیماری نیست.

وی با بیان اینکه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، بهترین روش پیشگیری از این بیماریست؛ افزود: با توجه به شرایط موجود و افزایش بیماران سرپایی و بستری در بیمارستان، احتمال بازگشت به پیک بیماری کرونا، دور از انتظار نیست.

رئیس ستاد کرونای شهرستان تاکستان بیان کرد: از جمله عوامل اصلی انتشار ویروس کرونا، دورهمی‌های خانوادگی و حضور در تجمعات است که تهدیدی برای شروع دوباره این بیماری بوده که از همشهریان انتظار داریم برای کنترل و ریشه‌کن کردن این ویروس همچنان پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه موفقیت‌های کسب شده در مقابله با کرونا را مدیون مردم هستیم؛ تصریح کرد: مردم همچنان به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، عدم حضور در تجمعات، اجتناب از عادی سازی شرایط، رعایت فاصله گذاری اجتماعی ادامه دهند.

فرماندار تاکستان در پایان گفت: ستاد کرونا شهرستان تاکستان هم در کنار مردم خواهد بود و هیچ علاقه‌ای به تعطیلی و بازگشت به محدودیت‌ها را نداریم اما در صورت شیوع بیماری مجبور به این کار خواهیم بود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان