۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین دفاع مقدس گنجینه سبک زندگی دینی، ایمانی و اسلامی است/ نهادینه کردن فرهنگ شهدا هدفی محوری است
کد خبر: ۳۴۷۷۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۵ ساعت: ۱۵:۱۹ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

دفاع مقدس گنجینه سبک زندگی دینی، ایمانی و اسلامی است/ نهادینه کردن فرهنگ شهدا هدفی محوری است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: دفاع مقدس گنجینه سبک زندگی دینی، ایمانی و اسلامی است و این فرهنگ غنی که فداکاری، اخلاص، ایمان و از خودگذشتگی در آن موج می‌زند ‌باید در جامعه فرهنگ شود.

دفاع مقدس گنجینه سبک زندگی دینی، ایمانی و اسلامی است/ نهادینه کردن فرهنگ شهدا هدفی محوری است

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز(یکشنبه) در جلسه هماهنگی جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی با موضوع نقش روحانیت در دفاع مقدس اظهار کرد: اولین و محوری‌ترین موضوع در تجلیل از پیشکسوتان، اعتقاد به ارزش‌ها و مبانی انقلاب و دفاع مقدس است و اگر اعتقاد راسخی پشت صحبت‌های ما وجود نداشته باشد، کار به جای نمی‌رسد و ابتر می‌ماند.

وی تصریح کرد: رسالت ما صرفاً ضبط و ثبت خاطرات شهدا و پیشکسوتان نیست، اگر چه این موضوع بسیار مهمی است اما چشم‌انداز ثبت و ضبط خاطرات شهدا این است که خودمان همانند فعالان دوران دفاع مقدس امروز پای کار انقلاب و جبهه‌ی مقاومت باشیم.

امام جمعه قزوین بیان کرد: دفاع مقدس گنجینه سبک زندگی دینی، ایمانی و اسلامی است و این فرهنگ غنی که فداکاری، اخلاص، ایمان و از خودگذشتگی در آن موج می‌زند می‌باید در جامعه فرهنگ شود و فقط به صورت کتاب و فیلم در قفسه‌ها باقی نماند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین شهیدان لشکری‌، بابایی‌، اسدی و همه شهدا را سرمایه‌های استان برشمرد و گفت: فرهنگ این عزیزان که حقیقتاً پشتوانه عظیم دینی، الهی و ایمانی دارد را ‌باید در جامعه نهادینه کنیم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان