۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین دیگر هیچ حواشی ناخوشایندی از مجموعه مدیریتی الوند پذیرفته نیست/ نظارت بر عملکردها افزایش می‌یابد
کد خبر: ۳۴۷۷۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۵ ساعت: ۱۴:۴۳ ↗ لینک کوتاه

هشدار رئیس دادگستری شهرستان البرز:

دیگر هیچ حواشی ناخوشایندی از مجموعه مدیریتی الوند پذیرفته نیست/ نظارت بر عملکردها افزایش می‌یابد

رئیس دادگستری شهرستان البرز گفت: از آنجایی که فرصت کمی تا انتخابات شوراها باقیمانده، در این زمان اندک فقط باید به خواسته‌های شهروندان توجه و فرصت‌های از دست رفته جبران شود و دیگر حواشی و اتفاقات ناخوشایند از مجموعه مدیریتی شهر الوند پذیرفته نیست.

دیگر هیچ حواشی ناخوشایندی از مجموعه مدیریتی الوند پذیرفته نیست/ نظارت بر عملکردها افزایش می‌یابد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، محمود محمودخانی در آیین تکریم و معارفه شهردار الوند که امروز(یکشنبه) در سالن جلسات شهرداری الوند برگزار شد، اظهار کرد: مسئولیت‌ها و سمت‌های سازمانی که در اختیار مدیران قرار می‌گیرد، توفیق الهی برای خدمتگزاری است و قبول این مسئولیت‌ها نیز باید با هدف خدمت صادقانه باشد.

وی افزود: اختلاف نظرها، همسویی و عدم همسویی سیاسی و جناحی، حُب و بغض‌ها نباید مسئولان را از مسیر خدمت منحرف کند، زیرا این موضوع موجب ناامیدی و دلسردی مردم نسبت مسئولان شده و باعث ایجاد یاس در جامعه می‌شود.

رئیس دادگستری شهرستان البرز در ادامه بیان کرد: اتفاقاتی که طی هفته گذشته در شهرداری الوند شاهد بودیم، اصلاً خوشایند و در شان مردم این شهر نبود و انتظار این است، دستگاه‌های ناظر در موضوعات این چنینی ورود جدی‌تری داشته باشند، تا شاهد مسائلی از این دست در سطح شهرستان نباشیم.

محمودخانی تاکید کرد: در مجموعه مدیریتی شهر الوند نیروهای خدومی مشغول به فعالیت هستند و انتظار این است، اگر اختلاف نظر، قصور، کوتاهی و یا تخلفاتی وجود دارد، با ابزارهای قانونی که شورا و شهرداری در اختیار دارند، مرتفع شود و نباید اجازه دهند مسائل جزئی به معضلی برای شهرستان تبدیل شود و اختلاف نظرها به فضای عمومی جامعه کشانده شود.

اختلاف نظرهای مدیریتی نباید موجب تضییع حقوق شهروندان شود

این مقام قضایی استان همچنین تصریح کرد: طی ماه‌های اخیر شاهد برخی اتفاقات در مجموعه مدیریتی شهر الوند بودیم، که موجب بدبینی در بین مردم الوند شده و در این شرایط حساس باید همه تلاش کنیم، تا با همکاری، خدمت صادقانه، مشارکت و هم‌صدایی، جایگاه شورا و شهرداری الوند اعاده شود، زیرا این مسائل جز تضییع حقوق عمومی و از بین رفتن فرصت خدمت، دستاوردی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: مردم شهر الوند از شورا و شهرداری مطالبات به حقی دارند و از آنجایی که فرصت کمی تا انتخابات شوراها باقیمانده، در این زمان اندک فقط باید به خواسته‌های شهروندان توجه و فرصت‌های از دست رفته جبران شود و دیگر حواشی و اتفاقات ناخوشایند از مجموعه مدیریتی شهر الوند پذیرفته نیست.

محمودخانی با بیان اینکه هیچ مصلحتی بالاتر از اجرای قانون نیست، اظهار کرد: در راستای پیشگیری از اتفاقات گذشته، نظارت‌ها بر عملکرد مجموعه مدیریتی شهر الوند توسط دستگاه قضایی، دستگاه‌های متولی و همچنین نهادهای امنیتی افزایش می‌یابد و مستمر خواهد بود و دادستانی شهرستان با جدیت مسائل این حوزه را پیگیری خواهد کرد و در صورت بروز مسائل حاشیه‌ای، قطعاً دستگاه قضایی بر اساس قانون رفتار خواهد کرد.

رئیس دادگستری شهرستان البرز در پایان برخی قوانین مربوط به شوراها و شهرداری‌ها را متذکر شده و عنوان کرد: نشست‌ها و جلسات تخصصی شورا و شهرداری باید به صورت مستمر و ماهیانه برگزار و نتایج آنها نیز به دستگاه‌های نظارتی گزارش شود و در این ماه‌های باقیمانده تلاش خود را به خدمت به شهروندان و حل مشکلات شهری معطوف کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان