۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین افتتاح نخستین کارگاه آموزشی گلخانه هوشمند/ ۱۰واحد تولیدی صنعتی برتر تجلیل می‌شود
کد خبر: ۳۴۷۶۹۸ نویسنده: محسن مددی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۵ ساعت: ۱۴:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل فنی و حرفه‌ای قزوین درمصاحبه با صبح‌قزوین خبر داد

افتتاح نخستین کارگاه آموزشی گلخانه هوشمند/ ۱۰واحد تولیدی صنعتی برتر تجلیل می‌شود

مدیرکل فنی‌وحرفه‌ای استان قزوین گفت: نخستین کارگاه آموزشی گلخانه هوشمند استان قزوین در خوزنین و کارگاه آموزشی کفش‌دوزی وابسته به خوشه کفش چرم دانسفهان با مشارکت بخش خصوصی افتتاح می‌شود.

افتتاح نخستین کارگاه آموزشی گلخانه هوشمند/ ۱۰واحد تولیدی صنعتی برتر تجلیل می‌شود

محسن مددی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره زن و مهارت در قزوین اظهار کرد: این جشنواره به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری استانداری و شهرداری قزوین برگزار می‌شود و شروع ثبت‌نام و ارسال آثار نیز از یکم تا دهم بهمن ماه سال‌جاری تعیین شده است.

وی با بیان اینکه شرکت در نخستین جشنواره زن و مهارت برای عموم بانوان دارای مهارت آزاد است، ادامه داد: این جشنواره در روزهای ۱۹ و ۲۰بهمن ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین با اشاره به مهم‌ترین اهداف برگزاری جشنواره زن و مهارت یادآور شد: شناسایی و معرفی ظرفیت و مهارت‌های بانوان استان قزوین از جمله اهداف این جشنواره است و امیدواریم بانوان استان از این فرصت برای معرفی ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

وی در ادامه با اشاره به موضوعات نخستین جشنواره زن و مهارت تصریح کرد: پروژه‌های موفق کارآفرینی کشاورزی، فن‌آوری مد، صنایع غذایی، صنایع دستی، بخش‌های هنری و فناوری اطلاعات از جمله موضوعات این جشنواره است.

مددی بیان کرد: علاقمندان به شرکت در جشنواره می‌توانند تصاویر آثار خود را حداکثر پنج اثر با ذکر کامل مشخصات و شماره تماس به ایمیل دبیرخانه به نشانی mailto:tvto.qazvin@gmail.com ارسال کنند.

برگزاری نخستین جشنواره زن و مهارت در قزوین

وی تصریح کرد: البته ارگان‌های دیگری از جمله شورای شهر قزوین، شهرداری قزوین، اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سازمان تبلیغات در برگزاری نخستین جشنواره زن و مهارت استان قزوین همکاری دارند.

این مقام مسئول اضافه کرد: نخستین کارگاه آموزشی گلخانه هوشمند استان قزوین در خوزنین و کارگاه آموزشی کفش‌دوزی وابسته به خوشه کفش چرم دانسفهان با مشارکت بخش خصوصی در دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی عنوان کرد: برگزاری دومین شورای مهارت استان قزوین و رونمایی از نظام نامه "نشان ملی مهارت" ویژه صنایع و بنگاه‌های اقتصادی آموزش محور، تجلیل از ۱۰واحد تولیدی صنعتی برتر در حوزه آموزش مطابق با آئین‌نامه نشان ملی مهارت، افتتاح شش واحد از ۱۱واحد مرکز جوار کارگاهی، افتتاح دپارتمان فن‌آوری نوین آموزشی و تولید محتوا در مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای محمدیه و تجلیل از بانوان همکار در روز میلاد حضرت فاطمه(س) از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در راستای بزرگداشت دهه فجر و مقام زن و روز مادر است.

آموزش ۱۰ هزار بانوی قزوینی درحوزه مهارتی مهارتی

مددی یادآور شد: برنامه‌های دیگری از جمله برگزاری مسابقه آنلاین کتابخوانی «ریحانه هستی»، برگزاری وبینار آموزشی خانواده شاد و عوامل موثر بر آن و برگزاری نخستین جشنواره مد لباس مشاغل در دهه فجر و بزرگداشت روز زن و مقام معلم برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین با اشاره به تعداد آموزشگاه‌های آزاد استان ابراز کرد: در مجموع ۱۱مرکز دولتی با همکاری بخش خصوصی که شامل ۱۷۴آموزشگاه آزاد بوده که از این تعداد، ۱۴۲آموزشگاه مختص خواهران است؛ برای ارائه آموزش‌های مهارتی در استان فعالیت دارند.

وی در پایان گفت: در حوزه آموزشگاه‌های آزاد، آموزش ۷۵۱هزار و ۳۶۴نفر ساعت در قالب ۳هزار و ۹۹نفر دوره در حوزه خواهران ارائه شده است که بیش از ۱۰هزار نفر از بانوان در استان قزوین آموزش‌های مهارتی را فرا گرفتند.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان