۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کتاب «ماه و پروین» منتشر شد
کد خبر: ۳۴۷۶۹۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۵ ساعت: ۱۲:۵۶ ↗ لینک کوتاه

به همت حوزه هنری قزوین؛

کتاب «ماه و پروین» منتشر شد

روایت داستانی خاطرات همسر شهید جلال الدین ذوالقدر با عنوان «ماه و پروین» در حوزه هنری قزوین به چاپ رسید.

کتاب «ماه و پروین» منتشر شد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ کتاب «ماه و پروین» خاطرات خدیجه پرپینچی، درباره سرگذشت شهید جلال الدین ذوالقدر است. مصاحبه اثر توسط مهناز حیدری و کتاب به قلم زینت السادات موسوی نگارش شده است.

روایت زندگی و تجربه زیستۀ جامعه ایثارگران، بازتابی است از پایداری خانواده‌ها که با صبوری در برابر سختی‌ها، پشتیبانی از نیروهای رزمنده را به جان خریدند، روایتی از پایمردی رزمندگان که با بذل جان و گذر از دلبستگی‌ها تا مرز شهادت ایستادگی کردند و شجاعانه کوشیدند تا فرهنگ پایداری در سایه این مجاهدت‌ها سر برآورده و راهی فراسوی آیندگان قرار دهد تا برای شرافتمندانه زیستن این راه را تداوم بخشند.

در بخشی از این کتاب می خوانیم: «عصر هنگام حجت‌الله کوله‌بارش را برداشت و در میان سلام‌و‌صلوات و بوی اسپند و بوسیدن قرآن خداحافظی کرد و رفت. وقتی همسر و مادرش اصرار کردند بیشتر بماند گفت که می‌خواهد شیرینی بخرد و قدم نورسیده‌اش را با رزمنده‌ها جشن بگیرد. همه می‌دانستند که شیرینی و جشن بهانه است و او دارد خودش را به ادامه‌ی عملیات بدر می‌رساند.»

«ماه و پروین» در قطع رقعی، ۱۸۸ صفحه، به قیمت 32هزار تومان با شمارگان ۳۰۰ نسخه توسط واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری قزوین در انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان