۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین پرداخت بیش از ۴۱میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در قزوین
کد خبر: ۳۴۷۶۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۴ ساعت: ۱۱:۱۸ ↗ لینک کوتاه

معاون اشتغال اداره کار و رفاه اجتماعی استان خبرداد

پرداخت بیش از ۴۱میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در قزوین

معاون اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از پرداخت بیش از ۴۱میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در قزوین خبرداد.

پرداخت بیش از ۴۱میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در قزوین

وحید انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ۴۱میلیارد و ۳۰میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی برای اشتغال ۱۷۸نفر در استان قزوین پرداخت شده است.

وی افزود: در طرح پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی دو بانک رفاه و توسعه تعاون، طرف قرارداد با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند که تا به امروز ۲۰میلیارد و ۷۵۰میلیون ریال برای اشتغال ۹۷نفر از بانک رفاه و ۲۰میلیارد و ۲۸۰میلیون ریال از بانک توسعه تعاون برای اشتغال ۸۱نفر پرداخت شده است.

معاون اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین بیان کرد: در مجموع ۵۳میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال پرونده تسهیلات مشاغل خانگی به بانک‌های عامل استان قزوین ارسال شده است که از این رقم ۴۱میلیارد و ۳۰میلیون ریال پرداخت شده و ۱۲میلیارد و ۲۲۰میلیون ریال پرونده در بانک‌ها در دست بررسی قرار دارد.

وی عنوان کرد: تا به امروز ۲۴۶فقره پرداخت وام مشاغل خانگی در استان قزوین صورت گرفته که از این تعداد ۲۰۶نفر به صورت مستقل برای دریافت تسهیلات اقدام کرده و ۴۰نفر نیز به صورت پشتیبان بوده است که ۲۱۰نفر را تحت پوشش خود قرار داده‌اند.

انتظاری تصریح کرد: صدور مجوزها به صورت مستقل یا پشتیبان انجام می‌شود و افراد پشتیبان تا سقف ۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال و افراد مستقل تا سقف ۵۰۰میلیون ریال می‌توانند تسهیلات دریافت کنند.

وی در پایان گفت: در این طرح ۳۲۰شغل در سررسته‌های مختلف شامل حوزه‌های مشاغل خانگی صنایع دستی، صنعت فرش، تولیدات دامی، شیلات، ماهی‌های زینتی، صنایع تبدیلی کشاورزی، امور تولیدات گیاهی مثل زعفران، فعالیت‌های فرهنگی و هنری، آموزش موسیقی، صدابرداری، خبرنگاری، نقاشی، کسب و کارهای نوین اینترنتی، آی سی تی روستایی و خدمات طراحی سایت تعریف شده‌اند و محدودیتی در تعریف رسته‌های جدید نیز وجود ندارد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان