۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بازگشایی مدارس با حداکثر ۵۰دانش‌آموز در آوج بلامانع است
کد خبر: ۳۴۷۶۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲ ساعت: ۲۰:۵۳ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان آوج:

بازگشایی مدارس با حداکثر ۵۰دانش‌آموز در آوج بلامانع است

فرماندار شهرستان آوج گفت: بازگشایی مدارس در شهرستان آوج با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مدارس با جمعیت کمتر از ۵۰ نفر در دستور کار قرار بگیرد.

بازگشایی مدارس با حداکثر ۵۰دانش‌آموز در آوج بلامانع است

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ نصرت اله علیرضایی در جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان آوج که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش قزوین و جمعی از مدیران و فرهنگیان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه دهه فجر و چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، انقلابی که بیشتر به عنوان یک انقلاب فرهنگی شهره دارد.

وی افزود: دغدغه و دل نگرانی انقلابیون این بود که در حوزه فرهنگ بتوانند نقش‌آفرین و اثرگذار باشند و برای این منظور خواسته آنها این بود که وزارت آموزش‌وپرورش را در اختیار داشته باشند تا بتوانند نسلی با هویت دینی و مسئولیت پذیر تربیت کنند.

فرماندار شهرستان آوج تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی نه تنها آموزش و پرورش که تمام دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی در اختیار قرار گرفته است اما آیا خروجی و نتیجه این برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، امری مقبول و رضایت‌بخش است.

اهدای ۱۵۰تبلت به دانش‌آموزان نیازمند شهرستان آوج 

علیرضایی عنوان ‌کرد: امروز حوزه آموزش‌وپرورش به یک آسیب شناسی، بازنگری و بازاندیشی انتقادی برنامه‌ها، سیاست‌گذاری‌ها و فعالیت‌ها و اقدامات نیاز دارد و این موضوع را به عنوان یک اولویت باید جدی گرفت.

وی بیان کرد: بازگشایی مدارس در شهرستان آوج با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مدارس با جمعیت کمتر از ۵۰ نفر و در کلاس‌هایی که تعداد دانش‌آموزان آن از ۱۰ نفر تجاوز نمی‌کند، در دستور کار قرار بگیرد.

فرماندار شهرستان آوج یادآور شد: طی هفته آینده ۱۵۰تبلت و گوشی هوشمند به شکل رایگان در اختیار دانش‌آموزان محروم قرار خواهد گرفت که ۵۰دستگاه تبلت توسط اداره کل آموزش‌وپرورش و ۱۰۰دستگاه‌ با همکاري و مشارکت کمیته امداد، بهزیستی و مشارکت خیرین تهیه و تامین شده است.

گفتنی است؛ موافقت با جابجایی محل استقرار فعلی سپاه با حوزه بسیج خواهران و واگذاري مدرسه روستای قرخ بلاغ به دهیاری جهت بهسازی و مرمت و استفاده به عنوان خانه بوم گردی از جمله مصوبات این جلسه بود.

در پایان این جلسه از اعضای اصلی و مدعو شورای آموزش‌وپرورش شهرستان آوج تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان