۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین روستاهای قزوین مشکل خاصی برای تامین سوخت مورد نیاز ندارد
کد خبر: ۳۴۷۶۱۵ نویسنده: لطف‌الله مسعودی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲ ساعت: ۱۰:۴۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان:

روستاهای قزوین مشکل خاصی برای تامین سوخت مورد نیاز ندارد

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان قزوین گفت: هم اکنون هیچ کدام از روستاهای استان قزوین مشکل خاصی در زمینه تامین سوخت نداشته و در وضعیت مطلوب به سر می‌برند.

روستاهای قزوین مشکل خاصی برای تامین سوخت مورد نیاز ندارد

لطف‌الله مسعودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین در مورد تامین سوخت مورد نیاز استان قزوین اظهار کرد: تمهیدات لازم برای تامین سوخت مناطق صعب العبور و روستاهایی که دسترسی آنها به سوخت با دشواری همراه است؛ اندیشیده شده است.

وی افزود: اقدامات لازم توسط شرکت پخش فرآورده‌های نفتی از چند ماه قبل دیده شده و سوخت لازم جهت روستائیان به ویژه روستاهای صعب العبور در مناطق الموت غربی و بخش‌های الموت شرقی، طارم و بخشی از اوج فراهم و ارسال شده است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان قزوین تاکید کرد: هم اکنون هیچ کدام از روستاهای استان قزوین مشکل خاصی در زمینه تامین سوخت نداشته و در وضعیت مطلوب به سر می‌برند.

وی ادامه داد: همچنین گاز مایع لازم این مناطق نیز در شرایط بسیار خوبی قرار دارد؛ همچنین اگر کسی نیاز به نفت سفید داشته و سهمیه خود را دریافت نکرده است؛ می‌تواند از طریق عاملین نفت روستایی جهت ارسال سوخت از انبار نفت قزوین درخواست خود را ارائه کند.

مسعودی بیان کرد: هم اکنون هیچگونه حواله نفت سفیدی برای مناطق صعب العبور در انبار نفت قزوین وجود ندارد و شرایط در وضعیت نرمالی است.

وی در پایان گفت: اگر چنانچه طی یکی دو روز آینده در تردد خودروها مشکل و مسئله‌ای باشد با هماهنگی مدیریت بحران استان قزوین، اجازه نخواهیم نداد مشکلی برای هم‌استانی‌ها رخ دهد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان