۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین طرح ملی «طواف» در قزوین اجرا می‌شود
کد خبر: ۳۴۷۶۰۳ نویسنده: حجت‌الاسلام جواد فراهانی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱ ساعت: ۱۵:۱۵ ↗ لینک کوتاه

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان:

طرح ملی «طواف» در قزوین اجرا می‌شود

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: طرح ملی «طواف» به منظور دریافت طرح‌های پیشنهادی جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی در قزوین اجرا می‌شود.

طرح ملی «طواف» در قزوین اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام جواد فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح‌قزوین، درباره اقدامات سازمان تبلیغات در مقابله با آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: دستورالعمل شناسایی و پایش طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی استان‌های سراسر کشور در حوزه آسیب‌های اجتماعی در راستای منویات مقام معظم رهبری و راهبرد جدید ریاست سازمان تبلیغات اسلامی در شبکه سازی مردمی و امر تبلیغ دین و مأموریت گام دوم انقلاب اسلامی با محوریت وزارت کشور تدوین و عرضه شده است.

وی بیان کرد: ۵ محور محتوایی این رویداد ملی شامل خانواده، مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اعتیاد، بیکاری و حاشیه‌نشینی و مناطق محروم است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین از راه اندازی کمیته استانی برای اجرای این طرح «طواف» خبر داد و گفت: دریافت و جمع آوری طرح‌های پیشنهادی توسط کمیته استانی تا 13 بهمن ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: برای اجرای هر چه بهتر این طرح از تمامی پژوهشگران،اساتید دانشگاه‌ها،فعالان اجتماعی و فرهنگی و دیگر اقشار جامعه دعوت می‌شود تا طرح‌ها، ایده‌ها و اقدامات فرهنگی خود را در خصوص مفابله با آسیب‌های اجتماعی تا 13 بهمن ماه امسال به اداره کل تبلیغات اسلامی استان و یا مراکز شهرستان‌ها ارسال کنند.

اعطای جایزه به برترین طرح‌ها 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین افزود: طرح‌های برگزیده و مستعد حمایت در سطح استان و کشوری از جوایز نقدی بهره‌مند خواهند شد.

فراهانی با بیان این که اعطاء جوایز کلیه طرح‌های منتخب برتر، مستعد حمایت و برگزیده آزاد با وصول طرح تفصیلی و ارزیابی کمیته ستاد مرکزی خواهد بود، گفت: هر طرحی که حائز ۸۰ تا ۱۰۰ امتیاز باشد به عنوان طرح برتر انتخاب شده و مبلغ ۱۰ میلیون ریال به عنوان جایزه نقدی به صاحب اثر اعطاء می‌شود.

وی ادامه داد: طرحی که حائز ۶۰ تا ۸۰ امتیاز باشد به عنوان طرح مستعد حمایت انتخاب شده و مبلغ ۷۰ میلیون ریال به عنوان جایزه نقدی به صاحب اثر اعطاء می‌شود. این طرح‌ها به کارگروه اجتماعی وزارت کشور، دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط برای حمایت و اجرا در سطح ملی ارجاع می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین در پایان یادآور شد: علاقه مندان برای مشاهده فرم‌های مورد نیاز، سنجه‌های گزینش طرح‌های پیشنهادی و جدول معیارهای ارزیابی به کانال طرح طواف استان قزوین در پیام رسان ایتا به آدرس Tarh_Tavaf_qazvin@ و سایت اداره کل به نشانی http://www.qazvin-tebyan.ir مراجعهو یا با شماره تلفن ۰۹۲۱۸۷۸۲۹۹۱ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان