۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دایی: رونالدو شایستگی رسیدن به رکوردم را دارد
کد خبر: ۳۴۷۵۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ ساعت: ۱۷:۸ ↗ لینک کوتاه

دایی: رونالدو شایستگی رسیدن به رکوردم را دارد

علی دایی در گفت‌وگو با یک نشریه آلمانی نکاتی را خاطرنشان کرد.

دایی: رونالدو شایستگی رسیدن به رکوردم را دارد
 

به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ؛علی دایی، ملی پوش سابق فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با نشریه کیکر آلمان گفت: من انسانی آزاد هستم و همیشه برای آن‌هایی زندگی می‌کنم که من را حمایت کرده‌اند.

دایی درباره حضورش در باشگاه اورتون تصریح کرد: قرار است یکی از اعضای کادرفنی باشگاه اورتون شوم. من در سطح بین‌المللی بازی کرده‌ام و تمامی دوره‌های مربیگری را هم گذرانده‌ام و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم بوده‌ام، اما همیشه به دنبال یادگیری چیز‌های جدیدی هستم.

او درباره رسیدن کریستیانو رونالدو به رکورد وی افزود: رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بوده است و شایستگی رسیدن به رکورد من را دارد. بدون‌تردید رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بوده و شایستگی رسیدن به این رکورد را دارد؛ رونالدو بازیکنی مصمم و سرسخت است و دستیابی به این رکورد، پاداش مناسبی برای همه تلاش‌های او در این عرصه خواهد بود.

دایی در رابطه با حضور در تیم ملی ایران به عنوان سرمربی گفت:  متاسفانه فوتبال در ایران سالم نیست. مثلا اگر مدیری می‌رود و مدیر جدیدی می‌آید، کلیه کادر و اعضای زیرشاخه عوض می‌شوند و باعث می‌شود تا چشم‌انداز طولانی مدتی وجود نداشته باشد. بازیکنان ایرانی توانایی حضور در اروپا را دارند، البته شاید تعداد آن‌ها الان زیاد نباشد، اما اگر سومدیریت نبود این تعداد الان به صد نفر هم می‌رسید. متاسفانه فوتبال در اینجا (ایران) سالم نیست.

دایی: رونالدو شایستگی رسیدن به رکوردم را دارد

 

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان