۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین روایت مبارزات انقلابیون قزوین در نمایش رادیویی «مبارزان»
کد خبر: ۳۴۷۵۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ ساعت: ۹:۲۲ ↗ لینک کوتاه

مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز استان خبرداد

روایت مبارزات انقلابیون قزوین در نمایش رادیویی «مبارزان»

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز استان قزوین گفت: در نمایش رادیویی «مبارزان» مخاطبان با فضای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شهر قزوین در روزهای پیروزی انقلاب و دوران قبل از آن بیش از پیش آشنا می‌شوند.

روایت مبارزات انقلابیون قزوین در نمایش رادیویی «مبارزان»

علی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: نمایش رادیویی «مبارزان» به تهیه کنندگی ابراهیم طاهری کیا در 20 قسمت 30 دقیقه‌ای از یازدهم بهمن هر روز ساعت 14:25 از صدای مرکز قزوین پخش می‌شود.

وی افزود: نمایش رادیویی «مبارزان» با هدف بازخوانی زندگی مبارزان انقلابی، آشنایی نسل جوان و نوجوان با سیره و منش و تفکرات اصیل انسان‌هایی که برای بالندگی ایران عزیز، گام در این مسیر گذاشتند و همچنین یادآوری همگرایی و همدلی انقلابیون استان قزوین در طول دوران مبارزاتی خود علیه رژیم طاغوت از رادیو قزوین پخش می‌شود.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین تصریح کرد: این نمایش رادیویی در بیست قسمت به سرگذشت و زندگینامه 20نفر از انقلابیون استان پرداخته است و مبارزات آنان علیه رژیم ستمشاهی را روایت می‌کند و در این نمایش‌ها تلاش می‌شود با هوشمندی و هنرمندانه جلوه‌هایی از زندگی پربرکت مبارزان انقلابی به نمایش درآید.

وی بیان کرد: در این نمایش رادیویی شخصیت‌های انقلابی که نقش مؤثری در آگاهی بخشی مردم و جریان سازی انقلابی در سطح قزوین داشتند معرفی و آثار اقدامات آنان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی تبیین می‌شود.

رحیمی در پایان گفت: در نمایش رادیویی «مبارزان» مخاطبان با فضای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شهر قزوین در روزهای پیروزی انقلاب و دوران قبل از آن بیش از پیش آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان