۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ایستگاه‌ صلواتی در شهر قزوین برپا شد
کد خبر: ۳۴۷۵۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ ساعت: ۱۲:۱۷ ↗ لینک کوتاه

مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی استان:

ایستگاه‌ صلواتی در شهر قزوین برپا شد

مسئول رسانه و فضای مجازی بسیج دانشجویی استان قزوین از برپایی ایستگاه‌ صلواتی در شهر قزوین به مناسبت دهه دوم فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) خبر داد.

ایستگاه‌ صلواتی در شهر قزوین برپا شد

سیدمحمود پورعباس در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه صبح قزوین اظهار کرد: به مناسبت دهه دوم فاطمیه و ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س) ایستگاه‌ صلواتی در شهر قزوین برگزار شد.

وی افزود: این ایستگاه‌ به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور قزوین و با همکاری گروه جهادی بنیان مرصوص در روز شهادت حضرت فاطمه(س) برپا شد.

مسئول رسانه و فضای مجازی بسیج دانشجویی استان قزوین در تشریح برنامه‌های دهه دوم فاطمیه گفت: هیئات مذهبی علمدار دانشجویان استان قزوین که در تمام مناسبت‌های ملی و مذهبی برنامه دارد و شیوع ویروس کرونا اگر چه محدودیت‌هایی برای برگزاری مراسم ایجاد کرد اما هیئت تعطیل نشد و فقط روش برگزاری مراسم تغییر کرد.

وی عنوان کرد: مراسم عزاداری فاطمیه امسال، به مدت چهار شب از تاریخ ۲۵ الی ۲۸ دی، بعد از نماز مغرب و عشا در مکان حسینیه معراج الشهدای قزوین تنها با حضور خادمین هیئت و به صورت مجازی برگزار شد.

پورعباس با بیان اینکه در این ایام دانشجویان بسیجی اقدام به برپایی موکب فرهنگی و پخش بسته‌های معیشتی کردند؛ گفت: با توجه به اینکه دهه اول فاطمیه با ایام نخستین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت مصادف بود دانشجویان بسیجی اقداماتی مانند ماشین‌نویسی خودروها و توزیع پوستر حاج قاسم، تولید کلیپ و پادکست و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی را انجام دادند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان