۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین تیم جریان‌سازی «آقای خاص انتخابات» چرا از قزوین شروع می‌کند؟
کد خبر: ۳۴۷۴۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ ساعت: ۱۵:۵۴ ↗ لینک کوتاه

اولین جرقه انتخابات ریاست جمهوری در استان قزوین؛

تیم جریان‌سازی «آقای خاص انتخابات» چرا از قزوین شروع می‌کند؟

جرقه انتخابات ریاست جمهوری در قزوین را ظاهرا یاران جریان ساز کاندیدای خاص این دوره رقم می‌زنند؛ کاندیدای خاص در واقع عنوانی است که برخی از تحلیل‌گران، به دلایل متعدد به «سعید محمد» رئیس قرارگاه خاتم الانبیا اطلاق می‌کنند.

تیم جریان‌سازی «آقای خاص انتخابات» چرا از قزوین شروع می‌کند؟

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ خبرهای رسیده از حضور یک تیم ویژه انتخاباتی در استان قزوین در یکی دو روز آینده حکایت دارند؛ تیمی که ظاهرا بنایش حمایت و طرفداری از «سعید محمد» است و با استارت برنامه‌های خود، در واقع درصدد ترغیب و تشویق محمد برای کاندیداتوری قطعی و حتمی در انتخابات آتی است، البته ظاهرا موفق هم عمل کرده است.

این روزها برخی خبرهای دریافتی حاکی است که با شرایط پیش آمده و برآوردهای مثبت، سعید محمد برای حضور در انتخابات آتی، انگیزه لازم را دارد و به دنبال اعلام کاندیداتوری خود در زمانی مناسب است.

هرچند گفته می‌شود این کاندیدای احتمالی برای حضور در انتخابات یک «اگر» ویژه دارد که البته فعلا جزئیات آن مطرح نشده است.

در هر حال این تیم ویژه، چه برای ترغیب «محمد» و چه از طرف «محمد» تشکیل شده باشد، مشعل انتخاباتی را از قزوین روشن کرده و به حرکت درمی‌آورند.

این‌که چرا بارقه این حرکت از قزوین زده می‌شود شاید به جنبه نمادین آن (زادگاه شهید رجایی، رئیس جمهور مردمی و شهید) مربوط باشد. چنین حرکتی در برنامه‌های آتی می‌تواند بهره برداری تبلیغاتی برای «سعید محمد» داشته باشد البته این فقط یک احتمال است.

علاوه بر این، اهمیت استان قزوین به عنوان یک استان صنعتی و در عین حال سیاسی هم، برای این تیم مسجل است و چه بسا برآورد کلی از قزوین، بتواند در واقع نمایی از کل کشور را برای طرفداران «سعید محمد» ارائه دهد. البته احتمالات دیگری نیز درباره چرایی استارت از قزوین هم می‌تواند وجود داشته باشد که شاید بعدها روشن تر شود.

در هر حال قزوین در پایان هفته، آغازگر اتفاقی ویژه خواهد بود. بیش از جریان دیگری، این اتفاق برای اهالی رسانه استان قزوین جذابیت خواهد داشت.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان