۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین اهدای ۱۰۰دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند آوجی
کد خبر: ۳۴۷۴۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ ساعت: ۱۰:۳۹ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان آوج خبرداد

اهدای ۱۰۰دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند آوجی

فرماندار شهرستان آوج گفت: ۱۰۰دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی شهرستان آوج به زودی از گوشی هوشمند برای استفاده از شبکه شاد به شکل رایگان بهره‌مند خواهند شد.

اهدای ۱۰۰دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند آوجی

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ نصرت اله علیرضایی امروز(سه‌شنبه) در جلسه هماهنگی تامین و توزیع ۱۰۰دستگاه تبلت به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی شهرستان آوج اظهار کرد: طبق وعده‌ای که به دانش‌آموزان نیازمند و محروم از گوشی هوشمند داده بودیم، هزینه خرید ۱۰۰دستگاه تبلت با سهم ۵۰درصدی شهرستان از طریق مشارکت خیرین و سهم ۵۰درصدی همکاری کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی استان تامین شد.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده، تمام دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی شهرستان که هیچ گوشی هوشمندی در خانواده خود ندارند و تعداد آنها ۱۰۰ نفر است، به زودی از گوشی هوشمند برای استفاده از شبکه شاد و برنامه‌های آموزش و پرورش به شکل رایگان بهره‌مند خواهند شد.

فرماندار شهرستان آوج بیان کرد: تمامی هزینه‌های خرید این تبلت‌ها به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) استان واریز شده و رایزنی و گفت‌وگو با مدیرکل مربوطه برای خرید و تحویل این گوشی‌های هوشمند(تبلت) به شهرستان انجام شده است.

علیرضایی عنوان‌ کرد: این تبلت‌ها طی مراسمی تحویل آموزش و پرورش شهرستان می‌شود تا طبق لیست اعلامی کمیته امداد بخش‌های مرکزی و آبگرم و بهزیستی شهرستان، تحویل دانش‌آموزان محروم و نیازمند شود.

وی در پایان از خیرین شهرستان آوج و تمام فعالین در جذب کمک‌های خیرخواهانه برای خرید و تامین این تبلت‌ها، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان