۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین آیت‌الله مصباح از هجمه خناسان هیچ هراسی نداشت
کد خبر: ۳۴۷۳۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ساعت: ۱۹:۳۰ ↗ لینک کوتاه

شاگرد علامه مصباح یزدی:

آیت‌الله مصباح از هجمه خناسان هیچ هراسی نداشت

شاگرد علامه مصباح یزدی گفت: نباید به هجمه خناسان علیه علامه مصباح یزدی توجه کرد؛ چراکه ایشان مدیر شایسته‌ای بوده و اقدامات موثری در طول دوران حیاتش انجام داد.

آیت‌الله مصباح از هجمه خناسان هیچ هراسی نداشت

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، حجت الاسلام انصاری در مراسم گرامیداشت آیت الله مصباح یزدی که امروز(یکشنبه) در مدرسه شیخ الاسلام قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: آیت‌الله مصباح، شهادت سردار سلیمانی را به شهادت سیدالشهدا(ع)مثال زدند و گفتند همانطور که برکات شهادت سیدالشهدا(ع) شامل حال همه مسلمین شد شهادت سردار سلیمانی نیز همین برکات را برای جهان داشت.

وی افزود: مقام معظم رهبری در شرایط گوناگون از آیت‌الله مصباح یزدی به نیکی یاد کردند و کمتر کسی هم به اندازه این عالم برجسته قدردان وجود رهبر معظم انقلاب بود و در جلسات اخلاق تاکید می‌کردند که اگر شب و روز خدا را بابت وجود رهبر انقلاب شکر کنیم باز هم کم است.

انصاری تصریح کرد: نباید به هجمه خناسان علیه علامه مصباح یزدی توجه کرد؛ چراکه ایشان مدیر شایسته‌ای بوده و اقدامات موثری در طول دوران حیاتش انجام داد همچنین زبان گویایی در اظهار حق داشته و از ملامت کنندگان هیچ هراس و باکی نداشت.

شاگرد علامه مصباح یزدی ادامه داد: تبیین مبانی دین و فقه در سال‌های گذشته توسط آیت‌الله مصباح باعث شد دشمنان به او تئوریسین خشونت بگویند.

انصاری عنوان کرد: آیت‌الله مصباح یزدی شاگردان ممتاز و اثرگذار زیادی را تربیت کرد و بسیاری از شاگردان وی در خارج از کشور به عنوان استاد دانشگاه و رایزنان فرهنگی مشغول به تبلیغ اسلام و تشیع هستند.

وی با تاکید براینکه انقلابی نبودن آیت الله مصباح تهمت ناجوانمردانه‌ای به ایشان است گفت: این عالم بزرگ از دوران تبعید امام راحل در حال مبارزه با گروه‌های چپ، مارکسیستی و کمونیست‌ها بود.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان