۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین افزایش ۲۵درصدی مشارکت خبرنگاران قزوینی در جشنواره ابوذر/ انعکاس اخبار امیدبخش می‌تواند پایه‌های انقلاب را مستحکم‌تر کند
کد خبر: ۳۴۷۳۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ساعت: ۱۴:۱ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان بسیج رسانه استان خبر داد

افزایش ۲۵درصدی مشارکت خبرنگاران قزوینی در جشنواره ابوذر/ انعکاس اخبار امیدبخش می‌تواند پایه‌های انقلاب را مستحکم‌تر کند

مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: در پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ۱۳۸خبرنگار از ۴۰رسانه شرکت داشتند و ۵۴۹ اثر به مرحله داوری ارسال شد که خوشبختانه استقبال خبرنگاران در قیاس با سال گذشته حدود ۲۵ درصد رشد داشته است.

افزایش ۲۵درصدی مشارکت خبرنگاران قزوینی در جشنواره ابوذر/ انعکاس اخبار امیدبخش می‌تواند پایه‌های انقلاب را مستحکم‌تر کند

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ محمد کشاورز در جلسه دیدار اعضای شورای بسیج رسانه با استاندار قزوین که به مناسبت آغاز سالروز تاسیس سازمان بسیج رسانه به همت بسیج رسانه استان در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بسیج رسانه که متشکل از فعالان رسانه‌ای و اهل قلم است دو رسالت عمده کادرسازی و جریان سازی را برعهده دارد.

وی افزود: در بسیج رسانه افراد با گرایش و سلایق سیاسی مختلف گرد هم آمده و بدون هیچ‌گونه نگاه جناحی و سیاسی، چتر بسیج را که همان چتر انقلاب است در همه عرصه‌ها با مطالبه‌گری، انعکاس و بیان مشکلات مردمی و پیگیری برای رفع آن گسترش دادند.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین تصریح کرد: در مقوله کادرسازی در راستای حفظ انسجام همکاران رسانه‌ای بسیجی، برگزاری برنامه‌های مختلف همچون نشست‌های بصیرتی با حضور افراد صاحب‌نظر و فعال رسانه و همچنین مسئولان استانی تحت عنوان "دفاع همچنان باقیست" در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به تلاش اصحاب رسانه برای اطلاع‌رسانی در جهت پیشگیری و مقابله با کرونا عنوان کرد: اصحاب رسانه همواره در خط مقدم مبارزه با کرونا بوده و اگر حضور مستمر و پیگیری‌های اصحاب رسانه برای آگاه‌سازی جامعه نبود، چه بسا تلاش‌های صورت گرفته به نتیجه مطلوبی نمی‌رسید.

این مقام مسئول بیان کرد: خبرنگاران در صحنه‌های حساس و بحرانی نظیر دوران جنگ، بازسازی کشور و سایر موضوعات مهم کشور حضور پررنگ و شجاعانه‌ای داشتند و در حقیقت پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند.

وی با اشاره به مشارکت خبرنگاران قزوینی در رزمایش کمک مومنانه ابراز کرد: جمع‌آوری کمک‌های نقدی، کمک به تامین جهیزیه، تهیه و توزیع ۵۰ بسته لوازم التحریر از جمله اقداماتی است که با همکاری اصحاب رسانه انجام شد.

کشاورز اضافه کرد: همچنین ۲۴۰بسته ماسک و لوازم بهداشتی در هفته بسیج بین خبرنگاران به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) توزیع شد و دو هزار بسته دیگر نیز با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان قزوین بین اصحاب رسانه توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره ابوذر در استان قزوین گفت: امسال شاهد برگزاری پنجمین دوره این جشنواره هستیم که مراسم اختتامیه ان فردا(دوشنبه) با حضور سیدنظام موسوی رئیس فراکسیون رسانه و فضای مجازی مجلس برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: در پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر ۱۳۸خبرنگار از ۴۰رسانه شرکت داشتند و ۵۴۹ اثر به مرحله داوری ارسال شد که خوشبختانه استقبال خبرنگاران در قیاس با سال گذشته حدود ۲۵ درصد رشد داشته است.

وی عنوان کرد: مجموعه رسانه استان قزوین ۱۰ شهید والامقام تقدیم انقلاب کرده است که بسیج رسانه استان هر سال را با نام یک شهید نامگذاری می‌کند که امسال شهید کشاورز مرات خبرنگار روزنامه اطلاعات به عنوان شهید شاخص سال معرفی شده که در روز برگزاری جشنواره ابوذر از خانواده این شهید بزرگوار تجلیل خواهد شد.

کشاورز در پایان تصریح کرد: قطعا پاسخگویی مسئولان و همکاری بیشتر آنها با اصحاب رسانه نتایج خوبی را به دنبال داشته و باعث دلگرمی مردم و انعکاس اخبار امیدبخش و دلگرم کننده در جامعه خواهد شد. مردم سرمایه نظام هستند و انعکاس اخبار امیدبخش از عملکرد مسئولان می‌تواند پایه‌های انقلاب را مستحکم‌تر کند.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان