۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین دلبستگان به غرب، عقب مانده‌های سیاسی‌اند/ اغتشاشات اخیر امریکا نشان‌دهنده افول زودهنگام این کشور است
کد خبر: ۳۴۷۳۱۸ نویسنده: محمد امیدی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ ساعت: ۱۴:۱۵ ↗ لینک کوتاه

کارشناس مسائل سیاسی درمصاحبه با صبح‌قزوین:

دلبستگان به غرب، عقب مانده‌های سیاسی‌اند/ اغتشاشات اخیر امریکا نشان‌دهنده افول زودهنگام این کشور است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: با وجود پیش‌بینی‌های صورت گرفته مبنی بر افول امریکا امروز برخی به این کشور دل بسته‌اند؛ این افراد جاهل و عقب مانده‌های سیاسی‌ هستند.

دلبستگان به غرب، عقب مانده‌های سیاسی‌اند/ اغتشاشات اخیر امریکا نشان‌دهنده افول زودهنگام این کشور است

محمد امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با اشاره به تحولات چند روز گذشته در امریکا اظهار کرد: این نوع اتفاقات طی سال‌های گذشته در امریکا قابل مشهود است اما اخبار یک جانبه توسط رسانه‌ها مخابره می‌شد، به عبارتی امریکایی‌ها فرهنگ، سیاست و دموکراسی خود را مناسب جلوه می‌دادند.

وی با بیان اینکه امروز با روی کارآمدن رسانه‌های جدید و ایجاد فضای رسانه‌ای و مجازی متفاوت، وضعیت امریکا توسط رسانه‌ها در جهان مخابره می‌شود، افزود: بزرگترین شکست امریکا، عدم پمپاژ خبری رویدادهای داخلی به صورت یک جانبه است.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: قطعا بایدن در انتخابات امریکا تقلب کرده است و احتمال دارد امریکایی‌ها در آینده با مشکلاتی روبه‌رو شوند؛ این شرایط و بروز دوقطبی نشان دهنده دموکراسی مورد ادعای امریکا و غرب است که با سانسور به جهان مخابره شده است.

دموکراسی مورد ادعای امریکا با سانسور مخابره می‌شود

امیدی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری امریکا نشان داد این کشور رو به افول است، مطرح کرد: به نزاع‌های داخلی کشورها علاقمند نیستیم، اما سلطه‌گری امریکا در منطقه و آسیب زدن این کشور به تمام ملت‌ها، موجب شده اتفاقات داخلی این کشور مورد رصد قرار گیرد؛ قطعا امریکایی‌ها اگر به افکار سلطه‌گری خود ادامه ندهند، ملت‌ها نفس راحتی خواهند کشید.

وی با اشاره به پیش‌بینی‌های مقام معظم رهبری مبنی بر افول امریکا بیان کرد: با پیش‌بینی امام راحل درباره فروپاشی شوروی و نامه معروف وی خطاب به میخائیل گورباچف در زمینه مرگ کمونیسم و ضرورت پرهیز روسیه از اتکا به غرب در سال 67، پیش‌بینی مقام معظم رهبری درمورد امریکا نیز صدق می‌کند و ایشان با تحلیل و شناختی که از امریکا دارند افول این کشور را پیش‌بینی کرده‌اند.

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: بسیاری از نخبگان امریکا نسبت به فروپاشی این کشور اذعان دارند و برخی فروپاشی امریکا را به شکل‌های مختلف و به تدریج و با جداشدن ایالات، بروز جنگ داخلی و ایجاد فاصله طبقاتی و افسار گسیخته پیش‌بینی می‌کنند.

قدرت اقتصادی سایر کشورها با قدرت امریکا برابری می‌کند

امیدی گفت: علاوه بر پیش‌بینی‌های مقام معظم رهبری، امروز برخی اذعان دارند حضور امریکا در منطقه پایدار نخواهد بود چراکه قدرت سایر کشورها با قدرت امریکایی‌ها برابری می‌کند.

وی ادامه داد: برای نمونه کشور چین به لحاظ اقتصادی پیشرفت کرده و تولید ناخالص داخلی این کشور از امریکا پیشی گرفته است؛ امریکایی‌ها 23 تریلیون دلار بدهی دارند و تولید ناخالص داخلی سالیانه آنها برابر 19 تریلیون دلار است و این شرایط نشان دهنده افول امریکاست.

کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: با وجود پیش‌بینی‌های صورت گرفته مبنی بر افول امریکا اما امروز برخی به این کشور دل بسته‌اند؛ این افراد جاهل و عقب مانده‌های سیاسی‌اند.

امیدی تصریح کرد: دلبستگان به امریکا، دشمن جمهوری اسلامی‌اند که تلاش دارند با این کشور به عنوان دشمن ایران، ارتباط دوستی برقرار کنند. با تغییر رؤسای جمهوری امریکا هیچ تفاوتی درمذاکره وجود ندارد لذا علت دلبستگی برخی به امریکا این است که از ایران ضربه خورده و نتواستند به امیال نفسانی خود دست یابند.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان