۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین افزایش ۱۵درصدی بار مصرفی برق در حوزه صنعت قزوین
کد خبر: ۳۴۷۲۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ ساعت: ۸:۱۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت برق استان اعلام کرد

افزایش ۱۵درصدی بار مصرفی برق در حوزه صنعت قزوین

مدیرعامل شرکت برق استان قزوین گفت: علی رغم اینکه برق بسیاری از استان‌ها کاهش پیدا کرده است اما خوشبختانه در استان قزوین با توجه به فعالیت خوب صنعت نیز ۱۵درصد بار مصرفی صنعت ما افزایش یافته است

افزایش ۱۵درصدی بار مصرفی برق در حوزه صنعت قزوین

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ سعید بهادیوند چگینی در ستاد حمل و نقل و سوخت استان قزوین که در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: باتوجه به اینکه اعلام کردند وضعیت بار شبکه مناسب نیست؛ در روز اول مجبور شدیم که 35 مگاوات خاموشی اعمال کنیم.

وی افزود: طبق نامه‌ای که ابلاغ شد، اعلام کردند که خاموشی‌ها به شیفت شب از ساعت 12 تا 4 صبح منتقل شده است و سهمیه استان را 58 مگاوات در نظر گرفته بودند و در شب اول 20 مگاوات بیشتر اجازه خاموشی نداشتیم.

مدیرعامل شرکت برق استان قزوین گفت: با ورود استاندار و همکاری دو تن از نمایندگان مجلس خوشبختانه استان قزوین از لیست خاموشی شبانه خارج شد مگر اینکه وضعیت اضطراری اتفاق بی‌افتد.

این مقام مسئول ابراز کرد: همچنین ابلاغ شده بود که خاموشی برای مشترکین خانگی اعمال نشود؛ باتوجه به اینکه بیشتر ماهیت استان بار صنعتی است و در جهت حمایت از تولید در دو شب گذشته هیچگونه خاموشی اعلام نکردیم.

چگینی عنوان کرد: اکنون پیک ما 589 مگاوات است؛ علی رغم اینکه برق بسیاری از استان‌ها کاهش پیدا کرده است اما خوشبختانه در استان قزوین با توجه به فعالیت خوب صنعت نیز 15درصد بار مصرفی صنعت ما افزایش یافته است که برای رونق تولید جای امیدواری دارد.

وی یادآور شد: ما در فصول گرم سال فقط مشکل برق واحدهای خانگی را داریم و در فصل سرد سال به هیچ عنوان مشکل برق در واحدهای مسکونی نداریم و مصرف ما هم برابر ماه‌های قبل است و هیچ تغییری نکرده است.

مدیرعامل شرکت برق استان قزوین در پایان گفت: امسال یک درصد افزایش مصرف برق نسبت به سال قبل داریم که آن هم به علت فروش انشعابات جدید است.

انتهای پیام/ 1300

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان