۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین انعکاس مشکلات مردمی به معنای مچ‌گیری از مسئولان نیست/ "جریان‌سازی" مهمترین رسالت بسیج رسانه
کد خبر: ۳۴۷۲۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ ساعت: ۱۲:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین:

انعکاس مشکلات مردمی به معنای مچ‌گیری از مسئولان نیست/ "جریان‌سازی" مهمترین رسالت بسیج رسانه

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: اعتقاد داریم مطالبه گری و بیان مشکلات مردم و نشر آن در رسانه‌ها به معنای مچ‌گیری کردن از مسئولین نیست.

انعکاس مشکلات مردمی به معنای مچ‌گیری از مسئولان نیست/ "جریان‌سازی" مهمترین رسالت بسیج رسانه

به گزارش خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین؛ محمد کشاورز امروز (چهارشنبه) در دیدار اعضای شورای بسیج رسانه استان با نماینده ولی فقیه در استان قزوین که به مناسبت سالروز تاسیس بسیج رسانه انجام شد؛ اظهار کرد: 21دی ماه سالروز شهادت غلامرضا رهبر خبرنگار صداوسیما به عنوان روز بسیج رسانه نامگذاری شده است. این سازمان در اواخر سال 91 در سطح کشور تشکیل شد و در استان قزوین نیز از سال 92 شاهد فعالیت آن هستیم.

وی با اشاره به عملکرد اصلی بسیج رسانه افزود: سازمان بسیج رسانه در دو بخش جریان‌سازی و کادرسازی فعالیت دارد و خبرنگاران از جناح‌های سیاسی مختلف در این سازمان عضویت دارند که برگزاری حلقه‌های صالحین، نشست‌های بصیرتی و همچنین انجام کارهای هنری، فرهنگی و آموزشی با هدف حفظ انسجام خبرنگاران استان از جمله اقدامات در دست اجراست.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین تصریح کرد: جریان سازی بخش اصلی فعالیت بسیج رسانه است و خبرنگاران با شعار " قلم ما، سلاح ماست" در رسانه‌های خود برای انعکاس مشکلات و مطالبات به حق مردم همچنین دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام تلاش می‌کنند.

وی عنوان کرد: مطالبه‌گری یکی از اهداف مهم بسیج رسانه است و معتقدیم خبرنگاران زبان گویای مردم هستند و در رصدی که نسبت به فعالیت رسانه‌های انقلابی داشتیم؛ در بین مردم بودن بسیار مشهود است به طوری که حتی مشکلات مردم در روستاهای دوردست را هم پیگیری کرده و به گوش مسئولین می‌رسانند.

کشاورز بیان کرد: اعتقاد داریم مطالبه گری و بیان مشکلات مردم و نشر آن در رسانه‌ها به معنای مچ‌گیری کردن از مسئولین نیست، بلکه در جهت دستگیری از آنهاست چراکه ممکن است مسئولان به دلیل مشغله‌های کاری فراوان نسبت به برخی از مشکلات موجود آگاهی نداشته باشند که خبرنگاران مطالبات مردم را به مسئولان جهت پیگیری انتقال می‌دهند.

وی اضافه کرد: قطعا داشتن این نوع نگاه در مسئولان نسبت به خبرنگاران نیز موجب پیشرفت و تسریع در رسیدگی به امور می‌شود.

این مقام مسئول در پایان گفت: مجموعه رسانه استان قزوین ۱۰ شهید والامقام تقدیم انقلاب کرده است که بسیج رسانه استان با هدف الگوگیری خبرنگاران هر سال را با نام یک شهید نامگذاری می کند و در تاریخ تولد و شهادت آن شهید بیشتر به ویژگی‌های رفتاری او پرداخته می‌شود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان