۲۴/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۶ جمعه

صبح قزوین تحقق هنر متعهد مسیری جز مبارزه ندارد
کد خبر: ۳۴۷۲۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۱۶ ساعت: ۱۴:۶۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس حوزه هنری استان قزوین:

تحقق هنر متعهد مسیری جز مبارزه ندارد

رئیس جدید حوزه هنری قزوین گفت: این ماموریت عظیم ماست که بتوانیم اسلام ناب را صیقل دهیم و هنر و هنرمند متعهد چیزی جز مبارزه نیست؛ امیدواریم که به هنر مردان خدا که شهادت است، برسیم.

تحقق هنر متعهد مسیری جز مبارزه ندارد

به گزارش فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ مراسم تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری استان قزوین با حضور دادمان رئیس حوزه هنری کشور و مسئولان استانی امروز(سه شنبه) در سالن مولانای قزوین برگزار شد.

محمدرضا امامقلی در این مراسم اظهار کرد: شهیدان و شخصیت‌های بزرگی همچون شهید رجایی و شهید ابوترابی مفاخر قزوین هستند که تبلور بیان امام راحل درباره هنر انقلاب اسلامی هستند.

رئیس جدید حوزه هنری قزوین اذعان کرد: این ماموریت عظیم ماست که بتوانیم اسلام ناب را صیقل دهیم و هنر و هنرمند متعهد چیزی جز مبارزه نیست؛ امیدواریم که به هنر مردان خدا که شهادت است، برسیم.

وی تصریح کرد: تکلیف و وظیفه امروز ما شهیدانه زیستن و یارگیری و تربیت نیرو در این مسیر است که امیدواریم حوزه هنری قزوین محلی برای رشد و نمو هنر اصیل باشد که بدون شک در این راستا از همه دستگاه‌ها کمک خواهیم گرفت.

امامقلی متولد ۱۳۶۸ و از هنرمندان قزوینی است. ساخت چندین مستند ارزشمند از جمله مستندهای ماندگار آقای نخست وزیر، کربلای ۹۴ و خوره از جمله اقدامات هنری وی محسوب می‌شود.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از زحمات علی هوشمند رئیس سابق حوزه هنری قزوین تقدیر شد و محمدرضا امامقلی به عنوان رئیس جدید حوزه هنری قزوین معرفی شد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان