۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین پویش مسابقه بزرگ «راز سلیمانی» در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۴۷۲۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۱۶ ساعت: ۱۳:۳۷ ↗ لینک کوتاه

مسئول شبکه جوانان رضوی استان:

پویش مسابقه بزرگ «راز سلیمانی» در قزوین برگزار می‌شود

مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، پویش مسابقه بزرگ «راز سلیمانی» توسط موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

پویش مسابقه بزرگ «راز سلیمانی» در قزوین برگزار می‌شود
ساسان کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: در آستانه اولین سالگرد شهادت مظلومانه حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، موسسه جوانان آستان قدس رضوی پویش مسابقه کتابخوانی «رازسلیمانی» را با بیش از ۵۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی و غیرنقدی برنامه‌‎ریزی کرده است.
 
وی با اشاره به تالیف کتاب «مکتب سلیمانی» در کارگروه محتوایی موسسه جوانان آستان قدس رضوی افزود: پویش مسابقه بزرگ «رازسلیمانی» با محوریت کتاب «مکتب سلیمانی» تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‎ها را با تخفیف ۳۰درصدی و ارسال رایگان از سایت www.raaz.javanan.org یا با ارسال عدد ۵ به سامانه پیام کوتاه 02100003100 و تماس با شماره 09031236450 تهیه کنند.
 
مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین با اشاره به محتوای این کتاب بیان کرد: این اثر در واقع بر مبنای سخنان رهبر معظم انقلاب در منزل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی درباره جهاد اکبر و رمز و راز محبوبیت ایشان در قلوب مومنان تالیف شده و نگاهی جامع به مکتب توحیدی حاج قاسم سلیمانی دارد، مکتبی که برگرفته از تعالیم حیات بخش معمار کبیر انقلاب اسلامی است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: در صورت اعلام آمادگی تشکل‌ها و موسسات مردم نهاد و همچنین سازمان‎ها و ادارات در سراسر کشور و استان این کتاب با تخفیف ویژه ارائه خواهد شد.
 
کرمی با بیان اینکه پویش کتابخوانی راز سلیمانی توسط موسسه جوانان آستان قدس رضوی و با محوریت شبکه جوانان رضوی در سراسر کشور برگزار می‌شود؛ گفت: با توجه به ظرفیت بی‌نظیر شبکه جوانان رضوی در سراسر کشور، تشکل‌های این شبکه به عنوان توزیع، فروش و مبلغان این پویش در سراسر ایران فعال خواهند بود.
 
وی با اشاره به راه‌اندازی نرم‎‌افزار تعاملی موبایلی برای این پویش تاکید کرد: در این پویش مسابقه، شرکت ‎کنندگان می‎‌بایست پنج مرحله همچون نامه به حاج قاسم، معرفی کتاب، عکس با کتاب انجام داده و تولیدات خود را یا در سایت یا در نرم‎افزار موبایل پویش با نام بی‌نهایت طراحی شده، ارسال کنند.
 
این مقام مسئول درباره جوایز برندگان این پویش گفت: برای شرکت‎ کنندگان در این پویش بیش از ۵۰۰میلیون ریال جوایز نقدی و غیرنقدی در نظر گرفته شده است؛ همچنین شرکت‎ کنندگان در این پویش به سامانه مخاطبین موسسه جوانان افزوده شده و در قاب استمرار ارتباط به دیگر برنامه‌ها دعوت خواهند شد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان