۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین امتحانات نهایی دانش‌آموزان جامانده از تحصیل در ۲۰حوزه برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۴۷۲۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۱۵ ساعت: ۱۲:۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی استان قزوین:

امتحانات نهایی دانش‌آموزان جامانده از تحصیل در ۲۰حوزه برگزار می‌شود

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی استان قزوین گفت: امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم جامانده از تحصیل و بزرگسالان از ۱۵ دی همزمان با سراسر کشور در ۲۰ حوزه امتحانی این استان برگزار می‌شود.

امتحانات نهایی دانش‌آموزان جامانده از تحصیل در ۲۰حوزه برگزار می‌شود

علیرضا جلیلوند در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به برگزاری امتحانات حضوری ۲هزار و ۱۳۴دانش‌آموز بزرگسال و جامانده از تحصیل قزوینی، اظهار کرد: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری ایمن شرکت‌کنندگان در نظر گرفته ‌شده و خانواده‌ها بابت سلامتی فرزندان خود نگران نباشند.

وی با اشاره به ضدعفونی کردن حوزه‌های امتحانی قبل و بعد از برگزاری آزمون، افزود: ورودی سالن‌های آزمون نیم ساعت قبل از برگزاری امتحانات باز و دانش‌آموزان با نظارت عوامل اجرایی و با فاصله زمانی و طولی مناسب وارد سالن شده تا خطر تجمع قبل از آزمون برطرف شود.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی استان قزوین بر حفظ سلامت دانش‌آموزان و لزوم رعایت فاصله‌گذاری در حوزه‌های برگزاری امتحانات نهایی، تاکید و تصریح کرد: با بسیج کامل امکانات و همکاری دانشگاه علوم پزشکی قزوین در طول برگزاری امتحانات یک مراقب بهداشتی و یک مربی بهداشت نیز حضور خواهند داشت.

وی بیشترین تراکم دانش‌آموزان را در قزوین با ۹۰۰ شرکت کننده و کمترین آن را نیز در بخش رودبار الموت با سه داوطلب عنوان و یادآور شد: براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین سلامت دانش‌آموزان، امتحانات به ‌صورت جداگانه در هر رشته و یک روز در میان برگزار می‌شود.

جلیلوند، مدت زمان برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم را تا هشتم بهمن ماه امسال اعلام و افزود: ورود داوطلبان به حوزه‌های امتحانی تنها با داشتن ماسک و دستکش امکان‌پذیر خواهد بود و شرکت کنندگان به ‌جز نوشت افزارهای لازم نباید هیچ وسیله‌ دیگری همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده نهایت زمان برگزاری آزمون‌ها بیش از دو ساعت نخواهد بود، عنوان کرد: با توجه به تراکم داوطلبان در برخی از حوزه‌های امتحانی تلاش شده تا آزمون‌ها با نهایت دقت و سلامت برگزار شود.

رییس اداره سنجش و ارزشیابی استان قزوین تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، آزمون نوبت اول دانش‌آموزان در تمامی مقاطع به‌ صورت مجازی بوده و هیچ آزمون حضوری نخواهیم داشت. 

گفتنی است؛ استان قزوین دارای ۲۳۵هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان